Komunikaty PR

Flagowa gra Play2Chill już w styczniu trafi na Nintendo Switch

2022-12-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Motorcycle Mechanic Simulator 2021, w której gracze wcielają się w mechanika jednośladów, 20 stycznia 2023 roku zadebiutuje na konsoli Nintendo Switch. Od 13 stycznia tytuł będzie można nabyć w przedsprzedaży z 25 proc. zniżką za 14.99 USD. Zdaniem zarządu notowanego na NewConnect producenta i wydawcy gier wideo – Play2Chill – dystrybucja gry na japońską konsolę ma przyczynić się do jeszcze większego wzrostu jej sprzedaży i rozpoznawalności wśród graczy na całym świecie. Za port konsolowy produkcji odpowiada Ultimate Games.

- Cieszymy się, że w naszą grę będą mogli zagrać miłośnicy tej bardzo popularnej  konsoli. Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zadebiutuje w wersji na Nintendo Switch już 20 stycznia przyszłego roku. Uważamy, że rozszerzenie dystrybucji właśnie o tę platformę wpłynie korzystnie na wzrost rozpoznawalności i sprzedaży naszej gry, a tym samym może mieć wpływ na wyniki finansowe Play2Chill - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.

Play2Chill udzieliło licencji na wykonanie portów przez Ultimate Games gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One. Po premierze tytułu na japońskiej konsoli, debiutancka gra warszawskiego studia ma jeszcze zostać wydana na urządzeniach Sony i Microsoftu. Bazowa cena MMS21 na konsolę Nintendo została ustalona na 19.99 USD. Ultimate Games jest również odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing. Zgodnie z umową, spółka wypłaci Play2Chill wynagrodzenie ze sprzedaży gry na wspomnianych platformach w wysokości 50 proc. brutto.

Nintendo Switch zadebiutowała na początku 2017 roku. Od tego czasu przenośna, japońska konsola sprzedała się w liczbie ponad 114 milionów sztuk. Ponadto gracze kupili już w sumie 917 mln kopii gier.

Globalna premiera flagowej produkcji warszawskiego developera odbyła się 17 listopada ub. r. na platformie Steam. Gra dystrybuowana jest jeszcze m.in. w sklepach Epic Games Store i Humble Bundle. W czerwcu br. Play2Chill poinformowała o tym, że Motorcycle Mechanic Simulator 2021 zwrócił wszystkie poniesione koszty i aktualnie sprzedaż tytułu generuje zyski dla spółki. Recenzje wystawione przez graczy na platformie Steam są w aktualnie 76 procentach pozytywne. W ostatnim czasie spółka udostępniła najnowszy dodatek do MMS21 – Scooter DLC. Tym razem gracze spróbują swoich sił w tuningu popularnych na całym świecie jednośladów inspirowanych klimatem włoskiej Vespy.

Współwydawcą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 jest PlayWay. Łączny budżet gry wyniósł ok. 1,2 mln zł.

Nadchodzące projekty Play2Chill – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator – znajdują się na podobnym etapie produkcji. Warszawskie studio posiada już w pełni grywalne dema technologiczne, które są materiałem wyjściowym do rozmów z wydawcami. Premiery pełnych wersji wspomnianych tytułów planowane są w 2023 roku.

***

O spółce:  

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Zdrowie

Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem

Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.