Najlepsze słodkie połączenie? Czekolada z Wawelu Big Milk!
Wawel nie przestaje zaskakiwać! Do portfolio marki dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było! Z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cooca z mlecznym nadzieniem Big Milk powstały… Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk. Spróbuj już dziś i przekonaj się, że to najlepsze słodkie połączenie, któremu wręcz nie można się oprzeć!
Zaskocz się wyjątkowym połączeniem smaków
Nowości w portfolio Wawel gwarantują niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do współpracy, a wszystko po to, aby znów zaskoczyć miłośników słodkości – tym razem w kategorii czekolad. Do odkrycia są Czekolada z Wawelu Big Milk (100 g) i MINIczekolada Big Milk, w kieszonkowej wersji
45 g. Zaskakują połączeniem pysznej, rozpływającej się w ustach
i delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem o smaku inspirowanym lodami Big Milk. Nowości wyróżnia dodatkowo atrakcyjny i nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu.
Jeśli jesteś gotowy na pyszną dawkę przyjemności sięgnij po nowości z Wawelu już dziś! Zaskocz siebie i bliskich.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.