Komunikaty PR

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

2025-01-20  |  13:45
Biuro prasowe
Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową strategię zarządzania zasobami ludzkimi, tworzenie przyjaznego środowiska pracy oraz skuteczne odpowiadanie na potrzeby pracowników. Firma otrzymała certyfikat również na poziomie europejskim.

  • Amazon Fulfillment Poland uzyskał certyfikat czwarty rok z rzędu.
  • W ogólnej klasyfikacji firma zdobyła łącznie 95 proc.
  • Top Employer to prestiżowy certyfikat przyznawany czołowym pracodawcom na świecie. Jest on rezultatem trwającego kilka miesięcy niezależnego badania obejmującego zróżnicowane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Wyróżnienie otrzymują pracodawcy, którzy konsekwentnie dążą do zapewnienia doskonałych warunków pracy i wspierają rozwój swoich pracowników.


Top Employers Institute od 25 lat zajmuje się oceną polityki personalnej firm na całym świecie. W tegorocznej edycji badania przeanalizowano ponad 2 tysiące organizacji działających w 125 krajach. Certyfikacja w ramach Top Employer przebiega w kilku etapach, obejmując niezależną weryfikację praktyk HR, której wyniki prezentowane są w formie procentowej. W tegorocznej edycji Amazon Fulfillment Poland uzyskał najwyższą, 100 proc. notę m.in. w zakresie budowania strategii biznesowej i podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, a także w obszarach takich jak pozyskiwanie talentów czy wizerunek pracodawcy. Kolejny maksymalny wynik w kategoriach employee listening, czyli wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników oraz uczenie się (ang. learning) oznacza, że firma skutecznie wspiera rozwój swoich zespołów, m.in. poprzez programy doskonalenia kompetencji. W klasyfikacji ogólnej Amazon Fulfillment Poland otrzymał łącznie 95 proc.

– Tytuł Top Employer to ogromne wyróżnienie oraz potwierdzenie, że wypracowane przez nas standardy i zaangażowanie w rozwój pracowników przynoszą wymierne efekty. Zewnętrzna certyfikacja ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ zapewnia obiektywną weryfikację naszych praktyk. Dzięki badaniu zyskujemy cenne wskazówki, które wykorzystujemy przy podejmowaniu strategicznych decyzji. To wyzwanie, które mobilizuje nas do nieustannego doskonalenia i innowacji, by sprostać najwyższym standardom rynkowym – podsumowuje Sławomir Płonka, dyrektor ds. operacji w regionie CEE.

Amazon otrzymał tegoroczny tytuł Top Employer także na poziomie europejskim.  Oznacza to, że firma została wyróżniona w co najmniej 5 krajach na Starym Kontynencie. Certyfikat potwierdza bezpieczne, inkluzywne i wspierające środowisko pracy w Amazon, które sprzyja rozwojowi zawodowemu pracowników i zachęca ich do aktywnego udziału w życiu organizacji.

Inkluzywne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery

Od ponad 10 lat Amazon buduje w Polsce otwarte i bezpieczne miejsce pracy, w którym różnorodność, równość i integracja są podstawą kultury organizacyjnej. Dzięki przejrzystym procesom rekrutacyjnym i rozbudowanym możliwościom rozwoju zawodowego, pracownicy mogą korzystać ze zróżnicowanych szkoleń oraz projektów wspierających pozyskiwanie nowych kompetencji. Wśród flagowych inicjatyw warto wymienić program „Postaw na swój rozwój”, umożliwiający uzyskanie dofinansowania na edukację w wysokości do 26 tys. zł. W ciągu ostatniej dekady udział wzięło w nim ponad 6,5 tys. pracowników centrów logistycznych Amazon. Chętni mogą wybrać zajęcia w jednej z 19 dostępnych szkół w Polsce, w tym: Future Collars, Coders Lab czy Grupa Cargo.

– Nazywam się Mohamed, pochodzę z Tunezji. Po przyjeździe do Polski w 2019 roku rozpocząłem pracę w Amazon. Bariera językowa była dla mnie początkową trudnością, jednak dołączyłem do programu „Postaw na Swój Rozwój” i wybrałem kurs języka polskiego. Dzięki temu nauczyłem się swobodnie porozumiewać w każdej sytuacji. Teraz mogę bez obaw rozwijać się zawodowo, a to dla mnie powód do dumy. Polecam to miejsce każdemu, kto szuka ciekawej pracy, lubi wyzwania i chce się doskonalić – komentuje Mohamed Karkouba, pracownik działu rozładunku w gliwickim centrum logistycznym Amazon.

Absolwenci szkół średnich i zawodowych mogą wziąć udział w programie stażowym, pozwalającym doskonalić umiejętności techniczne oraz zdobywać praktyczne doświadczenie w dziale utrzymania ruchu (RME). Z kolei poprzez inicjatywę „Women in Leadership” Amazon wspiera rozwój zawodowy kobiet na stanowiskach kierowniczych, umożliwiając wymianę doświadczeń oraz poszerzanie kompetencji w obszarach technologii i zarządzania zespołami. Ponadto w ramach działań na rzecz inkluzywności, Amazon prowadzi dwa kluczowe programy: MigaMY – dedykowany osobom niesłyszącym, oraz HOMER – wspierający osoby niewidome w dostępie do nowoczesnych stanowisk w centrach logistycznych.

O Amazon

Amazon działa w Polsce od 2014 r. W latach 2012-2023 firma zainwestowała w naszym kraju ponad 30 mld zł, tworząc m.in. 11 centrów logistycznych, biura korporacyjne, Amazon Web Services (AWS), Centra Rozwoju Technologii (Amazon Development Center Poland) oraz działalność sklepu Amazon.pl. Rozwój firmy przyczynił się do stworzenia około 70 tys. bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy oraz wzrostu polskiego PKB o ponad 31 mld zł. Od marca 2021 roku, gdy uruchomiony został Amazon.pl, firma koncentruje się na zapewnieniu klientom jeszcze szerszego wyboru produktów dostępnych w świetnych cenach i z wygodną, szybką dostawą.

Polska jest dla Amazon ważnym ośrodkiem rozwoju nowych technologii. Od czasu pierwszej inwestycji w kraju, zakupu gdańskiego start upu IVONA Software w 2012 r., polskie zespoły firmy zajmują się tworzeniem wielu popularnych na całym świecie technologii, takich jak, Alexa, Polly, Kindle czy smart home security pod marką Ring.

U podłoża wszystkich inwestycji Amazon są zawsze te same cele: być najbardziej zorientowaną na klienta firmą, najlepszym pracodawcą i najbezpieczniejszym miejscem pracy na świecie. Nie byłoby to możliwie bez pionierskich technologii i sztucznej inteligencji, które Amazon rozwija od początku swojej działalności na świecie i w Polsce.

Źródło informacji: Amazon

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024 Biuro prasowe
2024-12-31 | 16:00

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024

Krakowska Izba Turystyczna przyznała wyróżnienie w konkursie ODYS 2024 twórcom aplikacji mobilnej Escapecity – firmie Gamescape. Uroczysta gala rozdania nagród w
Firma Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm
2024-12-23 | 15:50

Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm

Poleasingowe laptopy biznesowe to doskonałe rozwiązanie dla małych firm, oferując wydajność i niezawodność w przystępnej cenie. Dowiedz się, dlaczego warto rozważyć
Firma Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje
2024-12-20 | 01:00

Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje

Xtreme Fitness Gyms, lider na polskim rynku fitness, ogłasza strategiczne partnerstwo z ABC Fitness, globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla branży fitness. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Handel

Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy

Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.

Problemy społeczne

Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać

Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.