Komunikaty PR

Esportowcy zagrają dla wolnej Białorusi – w imię zasad fair-play! #GramyDlaBiało

2020-09-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

15 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Demokracji, w akcie solidarności cała esportowa Europa zagra dla wolnej Białorusi – w imię zasad fair-play! Już 21 września, w Międzynarodowy Dzień Pokoju na Świecie, odbędzie się turniej w Counter-Strike: Global Offensive, w którym wezmą udział drużyny z Europy. 

#GramyDlaBiałorusi jest oddolną inicjatywą środowiska esportowego, które w geście solidarności z narodem białoruskim, łączy się by zagrać we wspólnym turnieju charytatywnym. W rozgrywkach weźmie udział osiem europejskich drużyn reprezentujących zasady zdrowej rywalizacji, w której wzajemny szacunek oraz zasady fair-play są nadrzędnymi wartościami. 

Turniejowi towarzyszyć będzie zbiórka charytatywna na rzecz Fundacji Białoruski Dom, która od wielu lat wspiera działania na rzecz demokracji i praw człowieka oraz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego na Białorusi. Wszystkie informacje oraz przekierowanie do składki znajduje się pod adresem playforbelarus.eu. 

Transmisja turnieju #GramyDlaBiałorusi zostanie przeprowadzona w różnych językach, tak aby zainteresowani widzowie z całej Europy mogli wesprzeć prowadzoną składkę. Pula nagród turnieju wynosi 150 000 złotych. 50 000 złotych z tej sumy zasili bezpośrednio zbiórkę dla Fundacji Białoruski Dom. O pozostałe 100 000 złotych zmierzą się zaproszone drużyny, z czego nagrodzone zostaną najlepsze cztery. Informacje o tym, kto zagra w turnieju, zostaną podane w najbliższy czwartek 17.09. 

Inicjatywa zostanie wsparta także przez popularnych influencerów kojarzonych z esportem, gamingiem oraz tych, którym los narodu białoruskiego nie pozostaje obojętny. Poparcie dla akcji już zapowiedzieli Piotr „izak” Skowyrski, Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski, Paweł „Saju” Pawelczak, Michał „MICHU” Muller, Damian ‘Nervarien’ Ziaja czy Krzysztof Golonka z kanału Trenuj z Krzychem. 


***

ORGANIZATOR:

Agencja gamingowa Fantasyexpo, istniejąca od 2014 roku specjalizuje się w nieszablonowych projektach gamingowych. Doświadczenie zebrane na przestrzeni ostatnich lat, a także własne środki, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają osiągnąć zamierzony cel w sposób kreatywny i wyróżniający się na rynku. Fantasyexpo tworzą pasjonaci gier i esportu z zacięciem do tworzenia ambitnych i dużych realizacji. Agencja wspiera różnego rodzaju akcje charytatywne takie jak Szlachetna Paczka, Gra Paczka czy Fundację DKMS. 

PARTNERZY:

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od prawie 65 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym w Polsce. Oferuje swoim klientom gry liczbowe i loterie pieniężne dostępne w ponad 18 000 punktach sprzedaży oraz na lotto.pl. Spółka jest nie tylko jednym z głównych mecenasów polskiego sportu, ale także esportu, będąc m. in. Partnerem Tytularnym Dywizji Profesjonalnej oraz Partnerem Głównym Polskiej Ligi Esportowej.

Fundacja Białoruski Dom, wspiera działania na rzecz demokracji i szacunku do praw człowieka oraz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego na Białorusi. Stowarzyszenie łączy środowiska wielu białoruskich organizacji opozycyjnych oraz jest wsparciem dla lokalnych inicjatyw obywatelskich i niezależnych mediów. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.