Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty, podwójny Ekobonus dla hybryd oraz dodatkowe korzyści dla modeli z nadwoziami crossover i SUV. Wybiera je już połowa klientów.
W gamie Toyoty na polskim rynku jest już siedem modeli SUV-ów i crossoverów o różnych zastosowaniach – od miejskiego Aygo X po terenowego Land Cruisera – z różnymi napędami, w tym z hybrydami, hybrydami plug-in, a także z bateryjnymi napędami elektrycznymi. Podczas Dni Otwartych w salonach Toyoty w dniach 12–17 maja można zapoznać się z pełną ofertą marki i zamówić wybrany model z rabatem oraz dodatkowymi korzyściami. Promocje przygotowano zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm, a atrakcyjne warunki dotyczą także finansowania w KINTO One z niskimi miesięcznymi ratami.
W specjalnej ofercie u dilerów Toyoty model Aygo X kosztuje teraz o 6 tys. zł mniej od ceny katalogowej. Rabatami objęto wszystkie wersje wyposażenia miejskiego crossovera, zarówno auta z manualną skrzynią biegów, jak i samochody z bezstopniową skrzynią automatyczną. Podczas Dni Otwartych można jeszcze kupić Toyotę C-HR Plug-in Hybrid z 2024 roku produkcji. Model ten jest dostępny w trzech popularnych wersjach: Style, Executive oraz GR SPORT z rabatem w wysokości 26 tys. zł. Z kolei Land Cruiser z 2024 roku produkcji jest dostępny z rabatem w wysokości 20 tys. zł.
Dni Otwarte w salonach Toyoty to także dobra okazja, by poznać bliżej najbardziej przystępny samochód elektryczny w ofercie marki, czyli model bZ4X. Ostatnie egzemplarze tego pojemnego SUV-a w bogatych wersjach wyposażenia z 2024 roku produkcji są dostępne z dopłatą w ramach rządowego programu NaszEauto.
Podwójny Ekobonus na hybrydowe crossovery i SUV-y
Na Dni Otwarte Toyota obniżyła ceny hybrydowych modeli, w tym swoich najpopularniejszych crossoverów i SUV-ów. Promocyjne cenniki m.in. Yarisa Cross, C-HR oraz Corolli uwzględniają podwójny Ekobonus w wysokości 3%. Maksymalny rabat dla modelu Yaris Cross wynosi blisko 10 tys. zł, dla C-HR z 2025 roku – ponad 20 tys. zł od ceny katalogowej. To auto w wersji Comfort z dwustrefową klimatyzacją, cyfrowymi zegarami oraz systemem multimedialnym z nawigacją online oraz napędem 1.8 Hybrid. W przypadku SUV-a Corolla Cross z napędem 1.8 Hybrid w wersji Style dostępny jest rabat do 13,8 tys. zł.
W trakcie Dni Otwartych można uzyskać specjalne warunki zakupu także dla innych modeli z gamy Toyoty. Ceny miejskiego hatchbacka Yaris oraz kompaktowej Corolli we wszystkich wersjach nadwoziowych uwzględniają podwójny Ekobonus w wysokości 3%, co oznacza, że przy zakupie można zyskać nawet 16,1 tys. zł.
Biuro Prasowe Newseria

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.