Punkta sponsorem tytularnym Miata Challenge. Marka wspiera motorsport
Ogólnopolski Puchar Mazdy MX-5, organizowany od dekady na najlepszych torach wyścigowych w kraju i zagranicą, otwiera kolejny rozdział razem z nowym partnerem strategicznym. Punkta, grupa spółek specjalizujących się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, została tytularnym sponsorem największego w Europie cyklu wyścigów samochodowych jednego modelu oraz największego na świecie pucharu Mazdy MX-5.
Tegoroczny sezon - już pod nazwą “Punkta Miata Challenge” - rusza 26 marca. Ponad 700 osób za kierownicami Mazd MX-5 wszystkich generacji w dwóch ligach fizycznych oraz jednej e-sportowej będzie rywalizowało o trofea.
– Wspieramy amatorski sport motorowy, bo dzielimy z jego miłośnikami pasję do motoryzacji. Jesteśmy marką ubezpieczeniową, która aktywnie wspiera organizację cyklów wyścigowych. Cieszymy się, że możemy przecierać szlaki, zwłaszcza, że widzimy wiele wspólnych wartości łączących Miata Challenge z marką Punkta. To szczególny cykl wyścigów, który nie tylko umożliwia przełamywanie stereotypów dotyczących roadstera Mazdy, ale też daje kierowcom przestrzeń do doskonalenia sportowych umiejętności i edukuje w zakresie bezpiecznej jazdy – mówi Michał Daniluk, prezes Punkta.pl.
Punkta wspiera Puchar Mazdy nie tylko finansowo i medialnie, ale również poprzez organizację dodatkowych atrakcji oraz zniżek dla uczestników. W ramach roli sponsora marka zapewnia również obecność auta bezpieczeństwa (Safety Car) na wszystkich 16 imprezach wyścigowych w tym sezonie.
To już dziesiąta odsłona cyklu
Tegoroczny sezon Punkta Miata Challenge jest jubileuszowy. Od 10 lat i ponad 70 imprez, motorsportowa rywalizacja na najlepszych torach wyścigowych w Polsce łączona jest z edukacją z zakresu bezpiecznej jazdy samochodem z napędem RWD oraz integracją kilkuset zawodników.
– Podążanie za pasją, miłość do motoryzacji i propagowanie bezpiecznej jazdy – to wartości, które są bliskie zarówno zespołowi Miata Challenge, jak i marce Punkta. Cieszę się, że możemy współpracować nad organizacją dziesiątej edycji cyklu, która po raz kolejny będzie integrować kierowców z całej Polski – mówi Karol Malinowski, pomysłodawca i organizator Miata Challenge.
X edycja Punkta Miata Challenge (w tym rozgrywki ligi e-sportowej) potrwa od 26 marca 2022 do lutego 2023 roku.
– Współpraca z organizatorami jest absolutnie fenomenalna, tak samo zresztą jak sama idea cyklu wyścigowego dla amatorów, realizowanego na tak wysokim poziomie. Dziękujemy za możliwość działania razem. Jesteśmy również wdzięczni partnerom technicznym, szczególnie takim jak Humcar i BearWrap, z którymi współpracowaliśmy przy aucie bezpieczeństwa oraz z Luźno i SentiOne, które wspierają nas w social media – mówi Mieszko Sibilski, dyrektor komunikacji Punkta.
Punkta to marka obejmująca grupę spółek specjalizujących się w sprzedaży ubezpieczeń - w ofercie znajdują się produkty od wszystkich wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Punkta sp. z o.o obsługuje klientów detalicznych w ramach sieci niemal 900 agentów w całej Polsce oraz porównywarki punkta.pl.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Farmacja
Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.
Prawo
Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.