Komunikaty PR

Darmowa nauka języków przez miesiąc - aplikacja Babbel wspiera polskich uczniów

2020-03-24  |  10:26
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.05 MB )

Zgodnie z decyzją władz wszystkie szkoły i uniwersytety w Polsce zostały zamknięte. To jednak nie oznacza, że na uczniach i studentach w naszym kraju nie ciąży obowiązek realizowania podstaw programowych. Dlatego w warunkach domowych odrabiają lekcje, przygotowują się do egzaminów i robią, co w ich mocy, by kontynuować naukę w zupełnie nowych okolicznościach.

Z tego powodu aplikacja Babbel postanowiła wyjść naprzeciw uczniom i studentom, oferując im miesiąc nauki języka angielskiego i niemieckiego za darmo. Osoby, które skorzystają z oferty, mogą wybrać kursy i lekcje na każdym poziomie zaawansowania. Eksperci stworzyli kilka tysięcy ćwiczeń z myślą o ich pewności i płynności w mówieniu. Za sprawą modułu rozpoznawania wymowy, uczniowie mogą trenować wymowę w telefonie i na komputerze. Z kolei dzięki algorytmowi inteligentnych powtórek, bez przeszkód utrwalą słownictwo i reguły gramatyczne, które do tej pory sprawiały im najwięcej problemów.

Według UNESCO ponad 360 milionów uczniów i studentów na całym świecie zostało w domach, by w nich kontynuować naukę. Dla wielu z nich zadanie wcale nie jest łatwe. Dotychczasowa edukacja w dużym stopniu opierała się na tradycyjnych podręcznikach i codziennych zajęciach w klasach.

– Chcieliśmy w jakiś sposób pomóc uczniom i studentom w tej ciężkiej sytuacji. Nauka w domu nie jest łatwa. Dlatego postanowiliśmy zaoferować miesiąc angielskiego i niemieckiego za darmo. Mamy nadzieję, że nasza aplikacja pomoże nie tylko w opanowaniu tematów zadanych przez nauczyciela, ale także w poskromieniu nudy, która może się w tych okolicznościach pojawić zaznacza Olga Denisiuk, Growth Strategy Manager na rynek polski w Babbel.

Jesteś uczniem bądź studentem i chcesz skorzystać z darmowej nauki języków?
Sprawdź tutaj: https://pl.babbel.com/pl/magazine/zostan-w-domu 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.