Komunikaty PR

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

2025-06-16  |  13:15
Biuro prasowe
Bitget

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród dziewcząt. 

Bitget, wiodąca giełda kryptowalut i firma Web3, nawiązała trzyletnią współpracę z UNICEF Luksemburg w celu promowania umiejętności cyfrowych i wiedzy na temat technologii blockchain wśród młodzieży.

W ramach partnerstwa Bitget dołącza do Koalicji Game Changers (GCC) kierowanej przez Biuro Innowacji UNICEF (OOI). Wsparcie ze strony Bitget pomoże dotrzeć do 300 000 osób – w tym nastoletnich dziewcząt, rodziców, mentorów i nauczycieli posiadających umiejętności w zakresie technologii blockchain – w ośmiu regionach: Armenii, Brazylii, Kambodży, Indiach, Kazachstanie, Malezji, Maroku i RPA.

W ramach partnerstwa, Akademia Bitget – edukacyjna część Bitget – pomoże opracować pierwszy interaktywny, internetowy i stacjonarny moduł szkoleniowy UNICEF dotyczący technologii blockchain, oparty na rozwoju umiejętności tworzenia gier wideo dla nauczycieli i młodzieży. To mile widziane uzupełnienie programu nauczania, z którego korzystają już setki tysięcy osób. Wsparcie ze strony Bitget pomoże również rozszerzyć zasięg koalicji na dziewiąty kraj.

- Partnerstwo to odzwierciedla nasze wspólne przekonanie, że umiejętności cyfrowe otwierają realne szanse i sprzyjają integracji – powiedziała Sandra Visscher, dyrektor wykonawcza UNICEF Luksemburg. - Współpracując z Bitget, chcemy dać młodym ludziom narzędzia, wiedzę i pewność siebie, które pozwolą im kształtować własną przyszłość. Innowacje powinny być siłą sprzyjającą integracji, otwierającą drzwi, poszerzającą horyzonty i zapewniającą, że technologia służy wszystkim – w każdym miejscu.

W ramach działań mających na celu rozszerzenie zasięgu ekosystemu, Bitget będzie również dążyć do wprowadzenia UNICEF do czołowych protokołów blockchain oraz deweloperów z całego świata Web3, aby włączyli się w tę inicjatywę edukacyjną. Ci uczestnicy mogą pełnić rolę mentorów i partnerów, oferując różnorodne perspektywy oraz możliwości wykorzystania technologii blockchain.

- Nowe technologie nie powinny być zarezerwowane dla nielicznych uprzywilejowanych – należy je wprowadzać wcześnie i sprawiedliwie. Blockchain, dzięki swoim praktycznym zastosowaniom i potencjałowi w zakresie dobra społecznego, jest jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie możemy dać młodemu pokoleniu, aby tworzyło produkty zmieniające sposób, w jaki postrzegamy współczesne społeczeństwo. Dzięki Blockchain4Her to, co zaczęło się jako misja wzmocnienia pozycji setek kobiet, przerodziło się w globalny ruch edukacyjny obejmujący tysiące dziewcząt. To właśnie dla takiego wpływu i skali powstała technologia blockchain – powiedziała Gracy Chen, dyrektor generalna Bitget.

Każdego roku nastoletnie dziewczęta i młode kobiety w krajach o niskim i średnim dochodzie tracą aż 15 miliardów USD potencjalnych korzyści ekonomicznych z powodu ograniczonego dostępu do internetu i braków w umiejętnościach cyfrowych w porównaniu do swoich rówieśników płci męskiej. Ponieważ obecnie 90% miejsc pracy wymaga kompetencji cyfrowych, Koalicja Game Changers reaguje na pilną potrzebę wyrównania różnic w umiejętnościach cyfrowych między kobietami a mężczyznami.

Bitget i UNICEF wspólnie pracują nad stworzeniem skalowalnego, integracyjnego modelu, który zapewni młodym kobietom narzędzia niezbędne do poruszania się w cyfrowej gospodarce przyszłości i kształtowania jej.

W ramach Koalicji Game Changers, Bitget dołącza do Global Video Game Coalition, Micron Foundation i twórców ekosystemu – Women in Games, aby do 2027 roku dotrzeć do 1,1 miliona dziewcząt, oferując im możliwości nauki i rozwoju umiejętności.

Z pomocą Akademii Bitget i wsparciem inicjatywy Blockchain4Her o wartości 10 mln dolarów, Bitget planuje podnieść poziom umiejętności cyfrowych i niezależność finansową wśród kobiet, rozpoczynając ich edukację w młodym wieku.

Inicjatywa Bitget Blockchain4Her wsparła już wcześniej kobiety poprzez programy mentorskie, możliwości finansowania i zasoby edukacyjne.

Bitget i UNICEF Luksemburg wspólnie dążą do wzmocnienia pozycji nowego pokolenia dziewcząt poprzez wyposażenie ich w wiedzę i umiejętności niezbędne do aktywnego uczestnictwa w rozwijającej się gospodarce krypto.

Uwaga redaktorska: 

To nie jest pierwsza współpraca Bitget z agencją ONZ. Gracy Chen jest delegatką ONZ ds. kobiet. Podczas ostatniego ramadanu Bitget nawiązał współpracę ze światowej sławy organizacjami humanitarnymi, w tym agencją ONZ ds. uchodźców, Światowym Programem Żywnościowym ONZ, ShareTheMeal oraz fundacją One Billion Meals Endowment, aby przekazać tysiące posiłków. W ramach programu Blockchain4Her o budżecie w kwocie 10 mln dolarów wsparcie otrzymały obiecujące projekty prowadzone przez kobiety. Nagrodzone zostały również inspirujące osiągnięcia. W ramach ponad 10 spotkań na całym świecie ponad tysiąc kobiet wzięło udział w nawiązywaniu kontaktów, nauce i promowaniu innowacji w dziedzinie technologii blockchain.

Źródło informacji: Bitget

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.