Dwie polskie firmy łączą siły by wspierać rozwój weterynarii!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Medical Inventi, producent materiału kościozastępczego do zastosowań weterynaryjnych FlexiOss®Vet pozyskało wyłącznego dystrybutora produktu. W ramach podpisanej umowy – marka Vetfood zajmie się marketingiem i sprzedażą FlexiOss®Vet, początkowo na terenie Polski, z czasem także na rynkach zagranicznych. Współpraca obejmuje podjęcie szeregu wspólnych działań warsztatowo-edukacyjnych w 2025 roku na rzecz rozwoju weterynarii, a także opracowanie nowych trendów w obszarze stomatologii i ortopedii weterynaryjnej.
- Od kilku lat systematycznie rozwijamy nasz autorski materiał kościozastępczy FlexiOss®. Dziś jego główne zastosowania znajdujemy w ortopedii i chirurgii stomatologicznej. Teraz przyszedł czas na dynamiczny rozwój kolejnej odsłony tego produktu – FlexiOss®Vet, który ma wspierać rozwój weterynarii. Dzięki nawiązanej współpracy z Vetfood zyskujemy zaufanego ambasadora naszej marki i jednocześnie dystrybutora FlexiOss®Vet – początkowo na terenie Polski, z czasem także na rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że nasza synergia przyniesie wiele pozytywnych efektów na drodze rozwoju weterynarii - mówi Maciej Maniecki, prezes zarządu Medical Inventi.
W ramach nawiązanej współpracy Medical Inventi i Vetfood wspólnie zajmą się popularyzacją wiedzy na temat możliwości leczniczych FlexiOss®Vet, co powinno pozytywnie przełożyć się na rozwój produktu i jego sprzedaż.
- FlexiOss®Vet to nowoczesny, bioaktywny preparat implantacyjny, który skutecznie wspomaga regenerację tkanki kostnej. Nasz materiał kościozastępczy wykazuje właściwości hemostatyczne, doskonale wchłania płyny takie jak: krew, osocze, roztwory leków – dzięki temu, może pełnić rolę nośnika substancji biologicznych, a zwłaszcza leków przeciwbakteryjnych, co pozwala ograniczyć systemowe stosowanie antybiotyków w okresie okołozabiegowym - informuje Maciej Maniecki. - Po wszczepieniu – FlexiOss®Vet korzystnie integruje się z kością pacjenta i daje efekt tworzenia się kości własnej. Eliminuje to konieczność powtórnej operacji w celu usunięcia implantu, co oszczędza zwierzęciu dodatkowego stresu i bólu - dodaje.
Współpraca Medical Inventi z Vetfood zakłada szereg wspólnych działań edukacyjnych skierowanych do lekarzy weterynarii poprzez cykliczne wydarzenia planowane w 2025 roku. Obie firmy chcą wspólnie pracować nad nowymi trendami w obszarze stomatologii i ortopedii weterynaryjnej.
- Nasza firma, z jednej strony produkuje żywność specjalnego przeznaczenia dla zwierząt, a z drugiej zajmuje się dystrybucją interesujących, nowatorskich rozwiązań dla branży weterynaryjnej. Wierzymy, że ta współpraca z nowym partnerem otworzy przed nami nowe możliwości i pozwoli nam rozwijać jeszcze bardziej innowacyjne produkty, które będą wspierać zdrowie i dobrostan zwierząt - mówi Dariusz Hyczewski, Wiceprezes Zarządu REGIS. - Jestem przekonany, że nasza współpraca z Medical Inventi pozwoli nam tworzyć wartościowe rozwiązania i otworzy nowe perspektywy dla nas wszystkich - dodaje.
Vetfood to marka oferująca specjalistyczne linie produktowe opracowane przez naukowców i ekspertów żywienia zwierząt oraz we współpracy z lekarzami weterynarii. Unikalne i innowacyjne rozwiązania marki Vetfood bazują na wysokiej zawartości składników aktywnych, dogodnych formach podania i precyzyjnych dawkach. Przez ponad 16 lat obecności na rynku weterynaryjnym, eksperci Vetfood rozwinęli ponad 100 różnych produktów.
***
Medical Inventi S.A. to spółka biotechnologiczna założona w 2015 jako inicjatywa środowiska akademickiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz prywatnego kapitału, w celu komercjalizacji badań naukowych wdrażanych na potrzeby profilaktyki i ochrony zdrowia ludzkiego. Portfolio produktowe Spółki obejmuje biomateriał kościozastępczy stosowany w ortopedii pod marką FlexiOss® i stomatologii pod marką FlexiOss®Dent. Wyrób dostępny jest również jako FlexiOss®Vet do zastosowań weterynaryjnych.
Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji
Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.