Komunikaty PR

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

2024-03-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Dla krakowskiego dewelopera to kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.

- Dla Red Square Games zapowiadana gra to szansa nie tylko na kolejne przychody, ale przede wszystkim na dynamiczny rozwój studia, a także prezentację jakości całego naszego zespołu, który ciężko pracuje nad największym do tej pory projektem w portfolio studia. Cieszę się, że już teraz możemy pokazać graczom wysokiej jakości trailer oraz materiały z gry i zaciekawić graczy apokaliptycznym światem przeniesionym prosto z literatury. Jeśli chodzi o wspomniane już finanse, to w przypadku najnowszego projektu nasze przychody to nie tylko umowne wynagrodzenie za realizację tego projektu dla Sylen Studio, ale również ustalony odrębną umową procent ze sprzedaży gry - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games. 

Sancticide to bazująca na walce wręcz gra akcji TPP z elementami rogue-lite, osadzona w świecie biblijnej Apokalipsy. System walki oparty o orientację przestrzenną i kierunkowość jest hołdem zespołu dla starszych tytułów, a manipulacja otoczeniem i fizyczna interakcja z nim zwiększy możliwości taktyczne. Unikalny, pokręcony świat gry służy za tło historii Ezekiela - świeżego rekruta Korpusu Komorników ściganego przez żal i wyrzuty sumienia, który wyrusza na swoją najważniejszą misję. Gracze będą mieli okazję zwiedzić okrutny świat, w którym śmierć to nie koniec, a jedynie kolejny początek.

Najważniejszymi cechami najnowszej produkcji Red Square Games i Sylen Studio są: walka jako fundament, moce komornicze, ortogonalne zróżnicowanie jednostek, a także idea koszerności. Dopełnieniem na pewno będzie „śmierć jako okazja do nauki”, która umożliwia lepsze zrozumienie zasad rządzących światem pamiętającym nasze poczynania i zmianę podejścia pozwalającego na odniesienie zwycięstwa w rozwijającym historię wyścigu człowieka i AI. Data premiery Sancticide jest uzależniona od decyzji właściciela IP, czyli Sylen Studio. 

 

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Sylen Studio, oprócz produkcji gry realizowanej w ramach wcześniej zawartej umowy, deweloper zajmie się także marketingiem, PR oraz social mediami projektu Sancticide. Przychód miesięczny producenta Slavic Punk: Oldtimer wynosi 25 tys. zł, łącznie 275 tys. zł w 2024 roku. Po premierze Sancticide dodatkowym przychodem będzie procentowy udział w sprzedaży tytułu, który został ustalony na poziomie 10-15%, płatne przez trzy lata od premiery tytułu. To kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów. Ponadto, Sylen Studio estymuje nakłady na marketing tego projektu do końca 2024 roku na kwotę około 800 tys. zł. Umowa również nie wyklucza pozyskania dodatkowego wydawcy do projektu.

Red Square Games jest producentem i wydawcą SlavicPunk: Oldtimer na PC, izometrycznej strzelanki opartej na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie. Gra w tym roku pojawi się także w wersji na konsole dzięki wydawcy Gaming Factory, z którym Spółka podpisała w ub. r. umowę wydawniczą. Ponadto studio pracuje także nad produkcją własną SlavicPunk: Duel w wersji na PC.

W czwartym kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co w porównaniu do przychodów z analogicznego okresu w 2022 r. oznacza wzrost o prawie 55 proc. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto na poziomie 739 tys. zł. W ujęciu narastającym, przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 6,1 mln zł, co oznacza wzrost r/r aż o 158 proc.

Model biznesowy Red Square Games zakłada produkcję gier wideo o średnich budżetach, gier planszowych i RPG - przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Równocześnie Spółka zakłada dywersyfikację źródeł przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy a także tworzenie gier na zlecenie. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.