Divine Duel zadebiutuje na platformie PICO już 15 czerwca!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games wyznaczyło datę premiery Divine Duel na goglach marki PICO. Najnowsza produkcja, notowanego na rynku NewConnect, warszawskiego studia już 15 czerwca 2023 r. zadebiutuje na platformie VR należącej do właściciela TikToka.
Divine Duel na goglach VR PICO pojawi się w dwóch wersjach: free-to-play – skierowanej do międzynarodowych użytkowników, a także płatnej w przypadku rynku chińskiego. Ta druga wersja ukaże się w trzecim kwartale 2023 roku i pozwoli graczom na natychmiastowy dostęp do całej dotychczasowej zawartości gry.
- Jesteśmy dumni, że nasza najnowsza produkcja trafi do użytkowników gogli PICO 4. Nie możemy się doczekać, kiedy przystąpią oni do pierwszych pojedynków w grze. Od czas premiery Divine Duel minęły trzy miesiące i w tym czasie gracze wielokrotnie zaskakiwali nas swoją pomysłowością. Jestem bardzo ciekaw tego, jakie świeże koncepcje i wrażenia wniosą użytkownicy PICO - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.
Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play, która 1 marca br. została wydana w sklepie Meta App Lab. Od tamtej pory zebrała od środowiska graczy ponad 600 opinii i może się pochwalić prawie idealną oceną – 4,9/5. W Divine Duel Gracze przede wszystkim doceniają szybką akcję, rozbudowaną warstwę taktyczną oraz potencjał treningowy gry.
Od momentu premiery producent gry dodał nową zawartość, do której zaliczają się m.in. nowe tematyczne bronie, przedmioty kosmetyczne, czy liczne usprawnienia do matchmakingu i interfejsu graficznego. Ze wszystkich nowych elementów będą mogli skorzystać również użytkownicy PICO.
Pico Digital Store to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok – ByteDance.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce
Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.