Demolish Games zapowiada demo gry Demolish & Build 3
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Demolish Games, producent i wydawca gier z gatunku symulatorów z grupy kapitałowej Ultimate Games, zaprezentował kartę Steam Demolish & Build 3: Excavator Playground. Już 19 sierpnia gracze będą mogli spróbować swoich sił za sterami koparki w wersji demonstracyjnej flagowego projektu spółki – Demolish & Build 3. Twórcy zaprezentowali również nowy trailer swojej produkcji. Premiera pełnej wersji zaplanowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Warszawskie studio jeszcze w tym roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect.
- Demolish & Build 3: Excavator Playground jest demem technologicznym przedstawiającym nowy system zniszczeń i poruszania się pojazdami budowlanymi. Gracz steruje w nim koparką wyburzeniową wyposażoną w nożyce do cięcia betonu, a do swojej dyspozycji ma "plac zabaw", w którym może np. zniszczyć drewnianą szopę, betonowy parking oraz pokonać różnego rodzaju tory przeszkód – od zwykłej trasy na placu po platformy, na które musi się wspinać - mówi Paweł Dywelski, CEO Demolish Games.
- Już dziś zachęcam do zapisywania się na wishlistę Demolish & Build 3 na Steam, a już 19 sierpnia zaprezentujemy wersję demo naszego flagowego tytułu. Dajemy graczom również możliwość zaangażowania się w tworzenie tej gry poprzez wymianę doświadczeń na naszym kanale Discord. Zależy nam na bezpośrednim feedbacku, ponieważ dzięki niemu będziemy mogli szczegółowo dopracować pełną wersję naszej gry - dodaje Paweł Dywelski.
Demolish & Build 3: Excavator Playground to demo nadchodzącej gry Demolish & Build 3, pozwalające zapoznać się z fizyką jazdy nowoczesnej koparki oraz tajnikami prac wyburzeniowych. W wersji demonstracyjnej gracz będzie miał możliwość przejechania się po niewielkim torze testowym dokonując paru zniszczeń za sterami koparki wyposażonej w nożyce do cięcia betonu. Sterowanie pojazdem będzie niezwykle realistyczne, ponieważ zostało oparte na działaniu prawdziwych koparek, a projektanci gry starali się równie wiernie odwzorować funkcjonowanie napędu gąsienicowego. „Pełna obsługa kontrolera” polega na tym, że gra może być w całości obsługiwana przez kontroler (gamepad) bez konieczności używania myszki i klawiatury. Ponadto w świecie zaprezentowanym w grze pojawią się rampy najazdowe, konstrukcje betonowe, które można zburzyć. Warto dodać, że obiekty będą ulegały pełnemu zniszczeniu. W trakcie rozgrywki można dowolnie korzystać z widoku z perspektywy pierwszej (FPP) i trzeciej osoby (TPP). Gra będzie dostępna w 8 wersjach językowych.
W Demolish & Build 3 gracz wcieli się w rolę właściciela firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować
i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. W grze pojawią się nowe systemy zniszczeń oraz konstrukcje budynków, a także różnego rodzaju zagrożenia - w trakcie wyburzania nieostrożny gracz może zostać zraniony spadającą cegłą, porażony prądem czy poparzony w wywołanym przez nieuwagę pożarze. Premiera pełnej wersji Demolish & Build 3 planowana jest na pierwszą połowę 2023 r. Demolish Games jest wydawcą oraz producentem tego tytułu. Gra będzie dostępna na komputerach stacjonarnych oraz najpopularniejszych konsolach.
Spółka planuje dołączyć do rynku NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/2021130/Demolish__Build_3_Excavator_Playground/
Trailer: https://youtu.be/qzKPttrEyho
Discord: https://discord.gg/eV4HxANs5E
***
O spółce:
Demolish Games S.A. to spółka z grupy Ultimate Games, która specjalizuje się w produkcji gier z gatunku symulatorów. Studio koncentruje się na projektach z popularnej serii „Demolish & Build”. Największym projektem studia jest „Demolish & Build 3”.
Demolish Games planuje wejść na rynek NewConnect w drugiej połowie 2022 roku.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.