ChillPill – chillujący preparat uspokajający, nowość w ofercie VitalPet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Należąca do onesano marka Yarrowia Canifelox z linii VitalPet, polski producent innowacyjnych, w pełni naturalnych preparatów wspierających zdrowie psów i kotów, poszerzyła swoje portfolio o nowy produkt. ChillPill to innowacyjny preparat uspokajający dla psów, którego formuła została opracowana przez specjalistów marki i wyprodukowana w należących do spółki zakładach. ChillPill to szybko działający – po godzinie od podania – mocno uspokajający środek dla psów wszystkich ras, o wysokim profilu bezpieczeństwa, pozbawiony efektów ubocznych, jak ospałość czy niezborność ruchów. To produkt dla psów lękowych, który łagodzi odczuwanie strachu i związanych z nim objawów fizjologicznych w sytuacjach stresowych, takich jak nadchodzący Sylwester.
Marka Yarrowia Canifelox skupia się na nowych rozwiązaniach z dziedziny żywienia zwierząt. Linia preparatów dla psów i kotów Yarrowia Canifelox została stworzona, aby zadbać o każdy aspekt zdrowia pupili oraz zaspokoić ich codzienne potrzeby w zakresie prawidłowego rozwoju i właściwego funkcjonowania, naturalnych aktywności, doskonałej kondycji i poziomu energii, zdrowego wyglądu oraz ogólnie rozumianego dobrostanu psychofizycznego. Wchodzące w skład portfolio produkty dla psów i kotów, to preparaty powstałe na bazie unikatowego szczepu postbiotycznych drożdży Yarrowia lipolytica i starannie dobranej kompozycji estrów kwasów tłuszczowych, wzbogacone cennymi witaminami, minerałami oraz wyciągami roślinnymi.
Nasze portfolio stale się rozszerza i obejmuje różnorodne, dostosowane do indywidualnych potrzeb i warunków zdrowotnych zwierząt formuły. Posiadamy preparaty wspierające prawidłowe działanie organizmu, naturalną odporność, doskonałą kondycję psychofizyczną, mobilność i dobre samopoczucie psów i kotów na różnych etapach ich życia. Najnowszy produkt, ChillPill, to innowacyjny preparat uspokajający dla psów wszystkich ras. Idealnie sprawdzi się jako szybka pomoc w sylwestrową noc, gdyż działa już po godzinie od podania. Uspokaja, wycisza i łagodzi fizjologiczne objawy odczuwanego stresu. Co więcej, ChillPill nie dołuje, a więc nie powoduje efektu oszołomienia, niezborności ruchów czy nadmiernej senności. Jego formuła oparta jest na bazie unikalnych, postbiotycznych drożdży Yarrowia lipolytica, bogatego źródła cennych dla zdrowia składników aktywnych, między innymi witamin z grupy B, wspierających pracę układu nerwowego oraz zdolność postrzegania. Preparat wzbogacony został o tryptofan, słynący z doskonałych właściwości poprawy nastroju, walerianę (kozłek lekarski) oraz ashwagandhę, roślinny adaptogen minimalizujący negatywne skutki odczuwanego stresu. Wyjątkowa kompozycja ChillPilla skutecznie zmniejsza lęk i związane z nim pobudzenie psychoruchowe, a jednocześnie wspiera naturalne mechanizmy adaptacyjne psa, zapewniając szybki chillout bez zbędnego doła, nawet w najbardziej stresującej sytuacji – mówi dr inż. Aleksandra Smolczyk, kierowniczka ds. badań i rozwoju, kierowniczka naukowa w onesano.
Preparat jest dostępny w opakowaniach, zawierających sześć tabletek w formie małych kostek, aromatyzowanych wołowiną. Sposób podawania to dwie tabletki na 10 kg masy ciała zwierzęcia, na godzinę przed stresującą sytuacją, na przykład wizyta u weterynarza, huczne imprezy, podróże. Produkt nie wywołuje niekorzystnych efektów ubocznych – nadmierna senność, apatia – jest w pełni naturalny i może być stosowany przez wszystkie psy, niezależnie od wieku i rasy.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Infrastruktura
Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.