Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Marka Cersanit dołączyła do globalnej kampanii okazując solidarność z kobietami przechodzącymi przez chorobę nowotworową – w tym celu przekazała na działania Fundacji Rak’n’Roll 50 tysięcy złotych.
To właśnie październik jest miesiącem, w którym szczególnie nagłaśnia się temat raka piersi, czyli najczęściej występującego nowotworu u kobiet, intensyfikuje działania na rzecz zwiększenia świadomości, profilaktyki, wykrywalności i leczenia. W ramach wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Rak'n'Roll, która od lat wspiera chorych w przechodzeniu przez raka, a także pomaga żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo choroby, firma Cersanit przekazała 50 tysięcy złotych.
- „Rak piersi jest bardzo istotnym zagadnieniem i należy o nim pamiętać nie tylko w październiku, ale i każdego dnia. Cersanit to marka rodzinna, bliska i przyjazna, jako brand chcemy właśnie w tym szczególnym czasie przekazać wsparcie w zbieraniu funduszy Fundacji Rak'n'Roll. Każde działanie ma ogromne znaczenie, dlatego z prawdziwym zaangażowaniem włączamy się w pomoc, ciesząc się, że razem możemy okazać solidarność i wsparcie, a także wpłynąć na poprawę jakości życia osób chorych na raka.” – Małgorzata Krajewska-Szaruch (Brand Marketing Manager), Cersanit SA.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.