Komunikaty PR

BTC Studios wkracza w Metaverse. Studio gier aktualizuje strategię

2021-12-08  |  11:00
Biuro prasowe

Spółka zapowiada zaangażowanie w development i rozwój gier w obszarze Metaverse. Rynek gier typu play-2-earn przeżywa prawdziwą hossę. BTC Studios S.A. postanowiło wykorzystać rosnący trend i skoncentrować swoje działania na rozwoju w tym kierunku. W ramach nowej strategii, studio zamierza podjąć przedsięwzięcia jak i przeanalizować swoje portfolio pod względem tytułów gier, które można przekształcić, posługując się technologią blockchain oraz NFT, w gry typu play-2-earn. 

Motywowana głębszym spojrzeniem na ewolucję rynku i chęcią dostarczania odbiorcom najbardziej aktualnych wirtualnych doświadczeń, spółka oprze swoją przyszłość i strategię rozwoju na 3 głównych filarach. – „Po pierwsze uczestnictwo w produkcji i wydawaniu gier opartych o technologię blockchain i NFT. W przyszłości połączymy te narzędzia z innymi umacniającymi się trendami jak np. gry wykorzystujące Augmented Reality, także kreatywnie wiążące AR z Metaverse. Drugim filarem naszej działalności będzie Metaverse. Tu przy wykorzystaniu bliskiej sieci kontaktów chcemy stworzyć odpowiedniki dużych, także państwowych firm w świecie wirtualnym, ich “brand-versy”. Ostatnim punktem będzie opracowanie specjalnego urządzenia działającego w otoczeniu Metaverse. Ogromnym potencjałem, jaki dostrzega spółka, jest wykorzystanie środowiska Metaverse nie tylko w ramach rozrywki, ale też w sferze edukacyjnej. – dodaje Adrian Smarzewski. 

BTC Studios S.A. będzie kontynuować swoją działalność w charakterze współwydawcy i producenta unikalnych gier, cyfrowej rozrywki i edukacji. Korzystając z wiedzy i doświadczenia w branży gamingowej, studio będzie aktywnie wspierać producentów gier, wydawców, jak i niezależnych twórców w promocji ich tytułów.

 

Ostatnim przykładem potwierdzającym skuteczność biznesową BTC Studios S.A. jest udział przy wydawaniu gry “Zorro The Chronicles” i monetyzacja gry “Smooth wheel”. Pierwszy projekt będzie realizowany we współpracy z PVP Games: światowej klasy liderem w produkcji i wydawaniu gier. Spółka będzie kontynuowała rozmowy z wyselekcjonowanymi partnerami odnośnie produkcji oraz wydania i promocji gry “Zorro The Chronicles” na urządzenia mobilne.

W ramach budowania nowego biznesu i rozwoju tytułów znajdujących się już w portfolio, spółka będzie współtworzyć serię gier w modelu #AddSomeHeroes

- ”Uruchomienie autorskiego programu #AddSomeHeroes ma głównie na celu pozyskanie partnerów do produkcji nowych tytułów jak i ulepszeń dotychczasowych gier. Naszą rolą będzie inspirowanie kreatywnych deweloperów do rozwoju, a na dalszym etapie będzie to działalność wydawnicza. W najbliższych miesiącach chcemy umacniać się również w roli i pozycjonowaniu IP holdera, czyli właściciela praw autorskich oraz praw licencyjnych i koordynatora procesów udostępniania licencji. BTC Studios S.A. będzie współpracować z doświadczonymi producentami na Świecie w celu wypracowania optymalnego modelu monetyzacji. Dla każdego z posiadanych IP, we współpracy z właścicielem praw autorskich, utworzony zostanie zespół kompetencyjny składający się z twórców, developerów oraz przedstawiciela właściciela praw autorskich, celem osiągnięcia możliwie maksymalnego zysku dla każdego z posiadanych tytułów.” – mówi Adrian Smarzewski, Prezes Zarządu BTC Studios S.A.  

Zgodnie z nową strategią BTC Studios S.A. zamierza skoncentrować swoją energię i zasoby na światach wirtualnych Metaverse. Studio będzie wspierać projekty i gry mające swoje korzenie w tym środowisku oraz te zawierające elementy ekonomii opartej o blockchain. W tym celu wykorzystany będzie cieszący się znaczną ekspansją rynkową model Play2Earn. Wzrost tego trendu wyraźnie wzmocniło ogłoszenie potencjalnie największego Metaversu -  “Meta”, co dalej pociągnęło za sobą popularność i duże inwestycje w “Sandbox” i “Decentraland”. To, że Metaverse będzie częścią cyfrowego stylu życia obecnych oraz przyszłych konsumentów, i że stanowi nie tyle wirtualne miejsce, co budujący się od ponad 20 lat moment w czasie, pewien etap digitalizacji różnych obszarów życia na masową skalę - jest pewne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.