BTC Studios wkracza w Metaverse. Studio gier aktualizuje strategię

Spółka zapowiada zaangażowanie w development i rozwój gier w obszarze Metaverse. Rynek gier typu play-2-earn przeżywa prawdziwą hossę. BTC Studios S.A. postanowiło wykorzystać rosnący trend i skoncentrować swoje działania na rozwoju w tym kierunku. W ramach nowej strategii, studio zamierza podjąć przedsięwzięcia jak i przeanalizować swoje portfolio pod względem tytułów gier, które można przekształcić, posługując się technologią blockchain oraz NFT, w gry typu play-2-earn.
Motywowana głębszym spojrzeniem na ewolucję rynku i chęcią dostarczania odbiorcom najbardziej aktualnych wirtualnych doświadczeń, spółka oprze swoją przyszłość i strategię rozwoju na 3 głównych filarach. – „Po pierwsze uczestnictwo w produkcji i wydawaniu gier opartych o technologię blockchain i NFT. W przyszłości połączymy te narzędzia z innymi umacniającymi się trendami jak np. gry wykorzystujące Augmented Reality, także kreatywnie wiążące AR z Metaverse. Drugim filarem naszej działalności będzie Metaverse. Tu przy wykorzystaniu bliskiej sieci kontaktów chcemy stworzyć odpowiedniki dużych, także państwowych firm w świecie wirtualnym, ich “brand-versy”. Ostatnim punktem będzie opracowanie specjalnego urządzenia działającego w otoczeniu Metaverse. Ogromnym potencjałem, jaki dostrzega spółka, jest wykorzystanie środowiska Metaverse nie tylko w ramach rozrywki, ale też w sferze edukacyjnej. – dodaje Adrian Smarzewski.
BTC Studios S.A. będzie kontynuować swoją działalność w charakterze współwydawcy i producenta unikalnych gier, cyfrowej rozrywki i edukacji. Korzystając z wiedzy i doświadczenia w branży gamingowej, studio będzie aktywnie wspierać producentów gier, wydawców, jak i niezależnych twórców w promocji ich tytułów.
Ostatnim przykładem potwierdzającym skuteczność biznesową BTC Studios S.A. jest udział przy wydawaniu gry “Zorro The Chronicles” i monetyzacja gry “Smooth wheel”. Pierwszy projekt będzie realizowany we współpracy z PVP Games: światowej klasy liderem w produkcji i wydawaniu gier. Spółka będzie kontynuowała rozmowy z wyselekcjonowanymi partnerami odnośnie produkcji oraz wydania i promocji gry “Zorro The Chronicles” na urządzenia mobilne.
W ramach budowania nowego biznesu i rozwoju tytułów znajdujących się już w portfolio, spółka będzie współtworzyć serię gier w modelu #AddSomeHeroes.
- ”Uruchomienie autorskiego programu #AddSomeHeroes ma głównie na celu pozyskanie partnerów do produkcji nowych tytułów jak i ulepszeń dotychczasowych gier. Naszą rolą będzie inspirowanie kreatywnych deweloperów do rozwoju, a na dalszym etapie będzie to działalność wydawnicza. W najbliższych miesiącach chcemy umacniać się również w roli i pozycjonowaniu IP holdera, czyli właściciela praw autorskich oraz praw licencyjnych i koordynatora procesów udostępniania licencji. BTC Studios S.A. będzie współpracować z doświadczonymi producentami na Świecie w celu wypracowania optymalnego modelu monetyzacji. Dla każdego z posiadanych IP, we współpracy z właścicielem praw autorskich, utworzony zostanie zespół kompetencyjny składający się z twórców, developerów oraz przedstawiciela właściciela praw autorskich, celem osiągnięcia możliwie maksymalnego zysku dla każdego z posiadanych tytułów.” – mówi Adrian Smarzewski, Prezes Zarządu BTC Studios S.A.
Zgodnie z nową strategią BTC Studios S.A. zamierza skoncentrować swoją energię i zasoby na światach wirtualnych Metaverse. Studio będzie wspierać projekty i gry mające swoje korzenie w tym środowisku oraz te zawierające elementy ekonomii opartej o blockchain. W tym celu wykorzystany będzie cieszący się znaczną ekspansją rynkową model Play2Earn. Wzrost tego trendu wyraźnie wzmocniło ogłoszenie potencjalnie największego Metaversu - “Meta”, co dalej pociągnęło za sobą popularność i duże inwestycje w “Sandbox” i “Decentraland”. To, że Metaverse będzie częścią cyfrowego stylu życia obecnych oraz przyszłych konsumentów, i że stanowi nie tyle wirtualne miejsce, co budujący się od ponad 20 lat moment w czasie, pewien etap digitalizacji różnych obszarów życia na masową skalę - jest pewne.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów
Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Transport
Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.