Bostik Academy – nowoczesna baza wiedzy dla profesjonalistów z rynku budowlanego

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Informacje o produktach, bazy zdjęć i kart technicznych, szkolenia, katalog filmów instruktażowych - dzięki rozwijającej się z roku na rok cyfryzacji, dostęp do nowoczesnej i profesjonalnej wiedzy technicznej może być na wyciągnięcie ręki. W tym celu firma Bostik, światowy lider w zakresie chemii budowlanej i klejenia, stworzył Bostik Academy – centrum wiedzy starannie przygotowane dla profesjonalistów z rynku budowlanego.
Bostik Academy to nowe centrum wiedzy online oraz spotkań face-to-face, opracowane i stworzone dla wszelkiego rodzaju specjalistów z polskiego przemysłu budowlanego. Inicjatywa międzynarodowego giganta branży chemii budowlanej oraz klejenia oferuje nie tylko zindywidualizowane programy szkoleniowe, idealnie dopasowane do aktualnych potrzeb i wyznaczników zawodu, ale również przedstawienie portfolio produktowego Bostik, najlepszych metod aplikacji oraz najważniejszych zaleceń branżowych przez wykwalifikowany zespół techniczny. Ponadto, w centrum oferowane są szkolenia specjalnie dobrane do danego zespołu.
Cztery filary wiedzy
Centrum zasobów informacyjnych Bostik ACADEMY zapewnia kompleksowe wsparcie podzielone na cztery filary. W pierwszym z nich znajdziemy kompendium wiedzy o produktach, które umożliwia dostęp do globalnych treści oraz lokalnych informacji technicznych. W tej kategorii znajdują się także specjalnie przygotowane broszury, pozwalające na pełne zapoznanie z całą ofertą produktową Bostik.
W drugim z filarów wiedzy Bostik Academy jest centrum filmów instruktażowych. To tu uzyskamy ekskluzywne filmy instalacyjne, podzielone na dziewięć kategorii tematycznych – posadzki i fasady, farby i dekoracja, przygotowanie podłoża, pasywna ochrona przeciwpożarowa, kleje montażowe, fasady wentylowane, łazienka i kuchnia, klejenie wykładzin oraz kleje do podłóg drewnianych. Jak mówi Joanna Weicher, C&C Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji region Europa Wschodnia, dzięki możliwości przeprowadzenia zdalnych szkoleń wideo, transmisji internetowych oraz szczegółowo przedstawionym tematom w konwencji łatwych w odbiorze filmów, możliwe jest szybkie poszerzenie wiedzy, również w zakresie oferowanych przez Bostik produktów i marek.
Trzecią sekcją Bostik Academy jest zbiór najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz kontakt z działem technicznym. To tu znajdują się odpowiedzi dotyczące najpopularniejszych kwestie związanych z produktami do przygotowania powierzchni, płytek, fug czy klejenia podłóg drewnianych. Oprócz tego, możliwy jest także kontakt ze specjalistami Bostik, pozwalający na rozwiązanie wszelkich wątpliwości w przypadku prac budowlanych, jak i oferty produktowej Bostik.
Ostatni filar centrum wiedzy stanowią szkolenia online oraz te odbywające się osobiście. Dzięki darmowej rejestracji, możliwe jest dołączenie do jednego z najbardziej efektywnych programów szkoleniowych oraz środowisk edukacyjnych w branży, odbywających się w formie webinariów, szkoleń na żywo i e-learningów lub seminariów, konferencji oraz szkoleń praktycznych. Uzupełnia je specjalnie dedykowane do tego celu auto, dzięki któremu szkoleniowcy Bostik mogą dotrzeć do każdego zakątka Polski i przeprowadzić tam efektywny, spersonalizowany program szkoleniowy.
Lepsze rezultaty dzięki wiedzy
Bostik Academy oferuje informacje o produktach z pełnego portfolio Bostik - od produktów do podłóg i płytek do kompletnej gamy produktów do uszczelniania i klejenia. Informacje obejmują dostęp do prezentacji produktów, filmów instalacyjnych, filmów "Jak to zrobić", Kart Danych Technicznych i wszystkich istotnych informacji pomocniczych. Doświadczeni trenerzy przedstawią pełne portfolio produktów Bostik, najlepsze metody aplikacji, kluczowe zalecenia branżowe, jak również aktualne spostrzeżenia i aktualizacje rynkowe.
- Profesjonalną obsługę, innowacyjne produkty, zrównoważony rozwój, ekologiczne podejście i najnowocześniejsze technologie z sukcesem uzupełnia przekazywanie zbieranej latami wiedzy. W związku z tym, systematycznie wzbogacamy i rozwijamy nasze centrum szkoleniowe, a także samą ofertę edukacyjną – podsumowuje Artur Kreczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Bostik.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.