Komunikaty PR

Bezoperacyjny lifting nagrodzony Perłą Dermatologii Estetycznej 2021

2022-02-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Scarlet S – urządzenie do zabiegów medycyny estetycznej dystrybuowane w Polsce przez firmę IntoBeauty, otrzymało Perłę Dermatologii Estetycznej 2021 w kategorii: zabiegi liftingujące. Lekarze, którzy zagłosowali w 17. edycji konkursu, organizowanego przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologii Estetycznej, docenili pionierskie połączenie działania fal radiowych i techniki mikronakłuwania. Dzięki innowacyjnej technologii możliwe jest między innymi przeprowadzanie bezoperacyjnego liftingu twarzy, a także bezpieczne usuwanie blizn potrądzikowych.

Idea, która przyświeca głosującym, to zwrócenie uwagi innych specjalistów na sprzęty medyczne i technologie, które pozwalają wykonywać zabiegi medycyny estetycznej na najwyższym, światowym poziomie. Przyznanie Perły jest więc równoznaczne z wystawieniem pozytywnej opinii nagrodzonemu urządzeniu przez środowisko lekarskie.

Ta szczególna nagroda cieszy nas podwójnie. Raz, że jest to uznanie efektywności urządzenia, które stosowane jest już w wielu gabinetach medycyny estetycznej w Polsce. Dwa, że nagroda została przyznana przez profesjonalistów z branży, którzy korzystają ze Scarlet S na co dzień. To ich pacjenci są najlepszym dowodem na skuteczność naszego innowacyjnego urządzenia – komentuje otrzymanie tytułu Radosław Stawarz, Prezes Zarządu firmy IntoBeauty – wyłącznego dystrybutora Scarlet S w Polsce.

Scarlet S – królowa radiofrekwencji mikroigłowej

Urządzenie Scarlet S otrzymało najwięcej głosów spośród wszystkich urządzeń, zgłaszanych w różnych kategoriach. O tym sukcesie zdecydował między innymi fakt, że umożliwia ono wykonywanie niechirurgicznego liftingu. Ponadto zastosowana w Scarlet S technologia frakcyjnej radiofrekwencji mikroigłowej przynosi doskonałe efekty w zabiegach poprawiających wolumetrię twarzy i redukujących wiotkość skóry na szyi i na dekolcie. To skuteczna metoda usuwania zmarszczek w okolicach oczu i ust, blizn potrądzikowych i pooparzeniowych oraz sposób na przywrócenie jędrności skórze.

W odróżnieniu od urządzeń z tradycyjną radiofrekwencją Scarlet S nie powoduje oparzeń naskórka. Urządzenie ma głowicę wyposażoną w 24 mikroigły pozwalające na precyzyjne dotarcie fal radiowych do naskórka i skóry właściwej oraz jednoczesne podgrzewanie wszystkich warstw skóry na całej głębokości wkłucia. Jest to innowacyjne rozwiązanie. Dotychczas, aby podgrzać głębsze warstwy skóry, trzeba było silnie przegrzać jej powierzchnię, trudno było też uzyskać jednolite podgrzanie wszystkich warstw skóry.

Dzięki Scarlet S osoba wykonująca zabieg wie, jak głęboko i z jaką temperaturą działa na całą skórę. A to przekłada się na bezpieczeństwo i skuteczność. Rezultaty po zastosowaniu radiofrekwencji mikroigłowej widoczne są od razu i są trwałe – także dlatego, że jeszcze po kilku tygodniach od zabiegu następuje stymulacja powstawania nowego kolagenu w skórze, przez co jest ona dłużej elastyczna i jędrna.

Mamy nadzieję, że otrzymane właśnie wyróżnienie zachęci kolejne gabinety medycyny estetycznej do korzystania ze Scarlet S i zaoferowania swoim pacjentom liftingu – bezoperacyjnego, bezpiecznego, bez długiej rekonwalescencji – podsumowuje Radosław Stawarz.

O konkursie i organizatorze

Konkurs Perły Dermatologii Estetycznej na najlepsze produkty stosowane w estetyce lekarskiej ma już swoją historię. Tegoroczne ogłoszenie wyników, które odbyło się 11 lutego 2022 roku w Warszawie, to zarazem finał 17. edycji głosowania, wyróżniającego się tym, że biorą w nim udział wyłącznie lekarze. Ponadto produkty i zabiegi zgłaszane do konkursu przechodzą szczegółową weryfikację komisji złożonej z doświadczonych dermatologów, która dba o to, aby nominowane urządzenia i technologie posiadały odpowiednie certyfikaty i rejestracje wymagane dla wyrobów medycznych.

Rekomendacyjny charakter plebiscytu koresponduje z opiniotwórczą rolą organizatora konkursu – Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, które od lat prowadzi działania na rzecz konsolidacji środowiska polskich dermatologów estetycznych, powszechnej promocji oraz edukacji dermatologii estetycznej i medycyny estetycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 11:00

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Suche włosy to częsty problem, który może wynikać z wielu przyczyn, takich jak na przykład stylizowanie na gorąco, używanie agresywnych środków chemicznych czy niedobory
Medycyna Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
2024-12-12 | 10:00

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych

Placówki medyczne odgrywają kluczową rolę w ochronie zdrowia, jednak ich codzienna działalność wiąże się z istotnymi wyzwaniami w zakresie utrzymania higieny
Medycyna Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
2024-12-02 | 13:40

Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta

Pani Ida pierwsze niepokojące objawy zauważyła w czasie, kiedy była w ciąży. Na początku pojawiła się chrypka, a  potem stopniowo traciła głos. Leczyło ją wielu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.