Komunikaty PR

BADI BADI - polskie studio stworzyło animację dla światowego producenta gier

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl

Warszawskie studio BADI BADI jest autorem oryginalnego intro do wyczekiwanej w świecie gameingu gry „Frostpunk 2”, wyprodukowanej przez uznaną globalnie firmę 11 bit studios. Mroczna, minimalistyczna animacja, oddająca surowy klimat postapokaliptycznego świata, już zdobywa uznanie wśród graczy i krytyków branżowych.

BADI BADI od ponad dwóch dekad z sukcesem dostarcza najwyższej jakości animacje i efekty wizualne. Studio, którego zespół składa się z 40 utalentowanych artystów, jest znane z realizacji projektów dla gier komputerowych, filmów oraz reklam telewizyjnych. 

Doświadczenie w pracy nad międzynarodowymi projektami, jak współpraca z Techland nad grą „Dying Light”, ugruntowało pozycję BADI BADI jako jednego z wiodących studiów postprodukcyjnych w Polsce. Współpraca z 11 bit studios przy „Frostpunk 2” potwierdza ambicje studia, by tworzyć dzieła na światowym poziomie, które trafiają do globalnej publiczności.

„Stworzenie intro do ‘Frostpunk 2’ było dla nas wyjątkowym wyzwaniem artystycznym. Nasz zespół intensywnie pracował, aby oddać mroczny i przytłaczający klimat gry, co wymagało perfekcyjnego dopracowania każdego detalu” — mówi Tomasz Niedźwiedź, dyrektor kreatywny BADI BADI. „Celem było nie tylko wizualne wprowadzenie graczy w świat gry, ale także pogłębienie ich emocjonalnego zaangażowania w rozgrywkę.”

Frostpunk 2 to kontynuacja kultowej gry strategicznej, osadzonej w świecie postapokaliptycznym, gdzie kluczową rolę odgrywa zarządzanie zasobami i utrzymanie przy życiu ostatnich mieszkańców ziemi w nieskończonej zimie. Studio BADI BADI perfekcyjnie oddało atmosferę dramatyzmu i mroczną estetykę świata „Frostpunk”, dzięki czemu intro stanowi integralną część immersji w rozgrywkę.

W portfolio BADI BADI znajdują się także animacje na potrzeby globalnych kampanii reklamowych oraz produkcje dla dzieci, które zdobyły uznanie na platformach takich jak Netflix. Studio wyróżnia się innowacyjnością oraz nieustannym rozwojem, czego dowodem są prestiżowe nagrody branżowe.

Gra „Frostpunk 2” jest już dostępna, a intro można zobaczyć bezpośrednio w grze.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.