Komunikaty PR

Aztecs The Last Sun otrzyma demo jeszcze przed premierą pełnej wersji

2023-05-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Ponad 2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w ub. r. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. W porównaniu r/r Spółka poprawiła swój wynik o ponad 100 proc. 2022 rok upłynął głównie pod znakiem pracy nad aktualnymi projektami z port­folio spółki – m.in. Aztecs The Last Sun i Rally Mechanic Simulator, których wersje demo będą do pobrania jeszcze w tym roku.

- Ubiegły rok był dla Play2Chill czasem intensywnych działań nad rozwojem zapowiedzianych wcześniej produktów oraz na polu nowego biznesu. Wydaliśmy dwa płatne dodatki do gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 – Scooter DLC oraz Electric Bike DLC. Ta gra nieustannie jest dla spółki źródłem stałych przychodów, zwłaszcza w okresach promocyjnych. Miniony rok to również wytężona praca nad nowymi tytułami – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator. Dodam, że development tych projektów przebiega zgodnie z założonym planem - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.

W 2022 roku Play2Chill SA wypracowała ponad 2 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. To ponad 100  proc. więcej niż w 2021 roku, gdy wartość tej po­zycji wyniosła 947 tys. zł. W analizowanym okresie Spółka odnotowała stratę netto w wysokości 335 tys. zł, wobec poniesionej straty netto w wysokości 664 tys. zł z 2021 r., co oznacza jej zmniejszenie prawie o połowę.

- Mogę zdradzić, że w najbliższych tygodniach pokażemy graczom grywalną wersję demonstracyjną pierwszego z nich – Aztecs The Last Sun, a demo Rally Mechanic Simulator niedługo po nim. Ponadto planujemy w tym roku pojawić się na Steam Next Fest 2023, gdzie chcielibyśmy zaprezentować właśnie symulator budowania i zarządzania miastem, z zastrzeżeniem jednak, że premiera demo może się przesunąć. Aztecs The Last Sun to rozbudowany city-builder z elementami survivalu i terraformowania, więc jako tytuł posiada dużo funkcji muszących ze sobą współgrać w 100%. Wciąż go testujemy, robimy jednak wszystko by zdążyć na czas - dodaje Róziecki.

Play2Chill cały czas prowadzi prace deweloperskie nad grami Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator, których premiery pełnych wersji zaplanowane są na 2024 rok. Jeszcze w tym roku warszawski developer chce udostępnić w pełni grywalne wersje demonstracyjne tych tytułów. Ponadto spółka chce kontynuować prace nad rozwojem i utrzymaniem Motorcycle Mechanic Simulator 2021. Symulator mechanika motocyklowego trafił ostatnio do sprzedaży na konsolę Nintendo Switch, a w planach jest wydanie tytułu na konsolę Xbox. Play2Chill planuje również rozwój działalności wydawniczej na popularną na całym świecie, japońską konsolę Nintendo Switch.

- Plany na rok 2023 są niezwykle ambitne i to właśnie ten rok wyznaczy jasny kierunek dla naszych produktów. Rozwój IP Motorcycle Mechanic Simulator 2021, premiery wersji demonstracyjnych naszych produkcji – Aztecs The Last Sun i Rally Mechanic Simulator, wsparcie projektu Permafrost oraz poszerzanie portfolio o mniejsze produkty, to plan na nadchodzące 12 miesięcy - podsumowuje prezes Play2Chill.

Play2Chill aktywnie wspiera organizację oraz proces developerski towarzyszący projektowi Permafrost, realizowany przez SpaceRocket Games, w której Play2Chill posiada 20 proc. udziałów. Zadaniem spółki powiązanej jest realizacja gry survivalowej tworzonej na silniku Unreal Engine 5, przy współpracy z wydawcą Toplitz Production GmbH.

***

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO! Biuro prasowe
2024-04-17 | 15:00

Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!

100 milionów osób każdego roku łapie za smartfony i  gra w Pokémon GO. Teraz fani na całym świecie odkryją na nowo przygodę z grą dzięki aż czterem aktualizacjom
Gry i aplikacje Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
2024-03-01 | 10:00

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny,
Gry i aplikacje „Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
2024-02-08 | 08:30

„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem

Stworzona przez notowaną na rynku NewConnect spółkę VR Factory Games gra „Bartender VR Simulator” debiutuje dziś na PS VR2. Ten niezwykle popularny wśród graczy PS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.

Edukacja

Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]

Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.