Atomic Jelly w 2021 roku wprowadzi do sprzedaży dwa projekty

Po udanym debiucie na NewConnect, Atomic Jelly, producent i wydawca gier komputerowych z grupy kapitałowej PlayWay, intensyfikuje prace przy produkcji dwóch tytułów: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Do tej pory studio koncentrowało się na fazie produkcyjnej oraz marketingowej wspomnianych projektów. W 2020 roku przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,64 mln zł.
- Wyniki finansowe, które wypracowaliśmy w minionym roku są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Od stycznia do grudnia 2020, przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,64 mln zł. Nie odnotowaliśmy w tym czasie zysku netto, ponieważ jesteśmy w fazie inwestycji produkcyjnej oraz marketingowej, a dodatkowo, w ub. roku nie wydaliśmy żadnej gry. Koncentrowaliśmy się na pracy przy Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Dodatkowo, przygotowywaliśmy się do debiutu na rynku NewConnect – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Akcje spółki zadebiutowały na małej giełdzie 9 lutego 2021 roku. Kurs Atomic Jelly wzrósł w dniu otwarcia o 46%. Do obrotu trafiło 2.582.500 akcji serii A.
Aktualnie spółka intensyfikuje proces produkcyjny dwóch gier z gatunku symulator: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Oba tytuły mają trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku. – Obserwujemy duże zainteresowanie graczy naszymi tytułami. Odnotowujemy dynamiczny wzrost zapisów na listach życzeń tych produkcji, co jest dla nas dużą motywacją do dalszych działań. – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, oraz ich powierzchniach, po których gracz w porusza się w stanie nieważkości.
Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem produkcji jest naprawa i modyfikacja ciężarówki Ził-130 w rozbudowanym trybie mechanika. Gracz będzie musiał pokonać wymagające i często niebezpieczne trasy Ameryki Południowej.
- Liczymy na sukces komercyjny obu produkcji. Ufam, że sprzedaż gier będzie satysfakcjonująca dla nas i naszych akcjonariuszy. Pierwsze przychody ze sprzedaży tytułów powinny być widoczne w kolejnych kwartałach po premierze każdej z nich.– mówi Bartosz Rakowski.
W 2017 r. firma Atomic Jelly wyprodukowała Project Remedium, rok później na rynek trafiła gra 303 Squadron: Battle of Britain. Spółka zajmuje się także działalnością wydawniczą, a w przyszłości chce rozwijać się również w zakresie portingu. Strategia studia zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. Atomic Jelly zamierza wydawać wszystkie swoje produkcje w wersjach konsolowych.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny
Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Ochrona środowiska
Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.