Komunikaty PR

Atomic Jelly planuje rozbudowę autorskich projektów

2021-04-06  |  09:45
Biuro prasowe

 

Atomic Jelly – notowany na NewConnect producent i wydawca gier komputerowych, planuje rozszerzenie swojego portfolio produkcyjnego o nowy projekt o nazwie Rally Mechanic Simulator. W pierwszej kolejności spółka zaprezentuje graczom preprodukcję projektu w celu zbadania zainteresowania tytułem. Tym samym już od 10 kwietnia na platformie Steam dostępna będzie karta gry oraz trailer. Obecnie Atomic Jelly intensyfikuje prace nad Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Premiery obu tytułów zaplanowane są na 2021 rok.  

- Miło mi poinformować, że planujemy realizację kolejnego autorskiego tytułu. Będzie to Rally Mechanic Simulator. Ze względu na popularną tematykę i wykorzystanie zaawansowanej mechaniki w grze wierzymy w potencjał tytułu. W pierwszej kolejności zaprezentujemy graczom preprodukcję tytułu. Karta oraz trailer gry dostępna będzie już od 10 kwietnia na platformie Steam. Pozwoli to nam zbadać pierwsze zainteresowanie ze strony graczy, na bazie którego to feedbacku zdecydujemy o dalszych fazach produkcji tytułu. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA. – Projekt naszego symulatora mechanika rajdów samochodowych dedykujemy wszystkich graczom, ale przede wszystkim fanów motoryzacji, mechaniki samochodowej i sportu – dodaje.

W Rally Mechanic Simulator gracz, jako pasjonat motoryzacji, będzie: naprawiał, testował, przerabiał i ,,tuningował’’ samochody wyścigowe, których celem będzie szybkie i sprawne dotarcie do mety. Rozgrywka wystawi na próbę umiejętności użytkownika do granic możliwości. Niekorzystne warunki pogodowe, całkowicie zniszczone samochody rajdowe, krótki limit czasu lub brak części zamiennych to jedynie część problemów z jakimi użytkownik będzie musiał się zmierzyć. Jednocześnie gracz musi wykazać się niemałą kreatywnością, aby dopasować się do reszty zespołu doświadczonych mechaników i utrzymać się na stanowisku.

- Chcemy by nasz symulator mechanika samochodowego cechowały realistyczne modele aut rajdowych z dużą ilością interakcji, a także zaawansowany system personalizacji wyglądu pojazdów. Rozgrywka zostanie wzbogacona możliwością wyboru systemu rozwoju postaci. Za największe osiągnięcia mechanik otrzyma wejście do trybu ,,Mistrza’’, w którym będzie dokonywał m.in. napraw na czas. Wszystko po to by znaleźć się w rankingu najlepszych mechaników – komentuje Bartosz Rakowski.

Strategia Atomic Jelly obejmuje wydawanie 1,2 gier średniobudżetowych rocznie, z czego produkcję jednej z nich spółka chce realizować samodzielnie. Poznańskie studio planuje także premiery gier na platformach konsolowych oraz konsekwentne powiększanie zespołu.

Aktualnie spółka intensyfikuje prace nad dwoma grami z gatunku symulator: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Pierwszy projekt to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych.

- Obserwujemy duże zainteresowanie tytułami motoryzacyjnymi. Jedną z naszych autorskich produkcji nad którą obecnie pracujemy jest Truck Mechanic: Dangerous Paths. Projekt ten jest symulatorem mechanika samochodowego, którego głównym aspektem jest naprawa i modyfikacja w trudnych warunkach terenowych znanej w świecie motoryzacji ciężarówki Ził-130. Odnotowujemy dynamiczny wzrost zapisów na liście życzeń tytułu, którego fabuła toczy się wśród wielu niebezpiecznych tras Ameryki Południowej. Napawa nas to więc optymizmem, że Rally Mechanic Simulator jako projekt o pokrewnej tematyce, będzie cieszył się równie dużym uznaniem graczy. Jest dla nas niezwykle istotne z perspektywy prowadzonej działalności – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly SA.

Gry Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths trafią na rynek jeszcze w tym roku.

9 lutego br. akcje Atomic Jelly zadebiutowały na rynku NewConnect. Kurs spółki w dniu otwarcia wzrósł o 46%. Do obrotu trafiło 2.582.500 akcji serii A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.