Allianz Partners i TakesCare z nową platformą do umawiania wizyt lekarskich
Firmy Allianz Partners oraz Takes Care stworzyły innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie o nazwie TakesCare MedBid. To platforma, która umożliwi szybkie i efektywne łączenie osób ubezpieczonych potrzebujących wizyt domowych z lekarzami gotowymi udzielić pomocy.
Zasada działania platformy TakesCare MedBid przypomina popularne aplikacje przejazdowe. Ubezpieczony, który potrzebuje wizyty domowej, zgłasza się do Centrum Alarmowego za pomocą dowolnego kanału. Zlecenie poprzez portal trafi do lekarzy współpracujących z Allianz Partners, realizujących wizyty domowe w lokalizacji ubezpieczonego. Następnie medycy określą czas, kiedy są w stanie zrealizować wizytę domową.
Wbudowany algorytm wybierze najlepszą ofertę, biorąc pod uwagę termin i rating lekarzy. Ubezpieczony otrzyma od Allianz Partners szczegółowe informacje na temat wizyty domowej. Gwarancją wysokiej jakości wizyt domowych będzie system ocen wystawianych lekarzom przez pacjentów po każdej zakończonej wizycie. Docelowo TakesCare MedBid ma skrócić czas obsługi organizacji wizyty domowej o 30 proc. względem obecnego procesu.
– Jesteśmy dumni, że powstała w wyniku współpracy Allianz Partners i TakesCare platforma TakesCare MedBid wprowadzi model „na żądanie” do sektora usług medycznych. To nowatorskie rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli na błyskawiczną realizację usług zdrowotnych tam, gdzie są one najbardziej potrzebne – mówi Ewelina Sakowska, kierownik Działu Operacyjnego Allianz Partners.
Uruchomienie TakesCare MedBid planowane jest na jesień 2024 roku, co jest idealnym momentem ze względu na wzrost zapotrzebowania na wizyty domowe w sezonie chorobowym. Dodatkowo Allianz Partners zapowiedział integrację z Grupą LUX MED, co umożliwi umawianie wizyt w czasie rzeczywistym bezpośrednio w grafikach lekarzy LUX MED.
Więcej informacji na temat Allianz Partners można znaleźć na stronie: www.allianz-partners.com.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.