Współpraca SM Mlekpol z Warszawską Uczelnią Medyczną
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
9 marca w Grajewie zostało podpisane porozumienie partnerskie między Spółdzielnią Mleczarską Mlekpol a Warszawską Uczelnią Medyczną im. Tadeusza Koźluka. Celem nawiązania współpracy jest m.in. zacieśnienie kontaktów partnerskich, szczególnie w zakresie projektów badawczo-rozwojowych oraz działań dydaktycznych. Sygnatariuszami dokumentu zostali Edmund Borawski – Prezes Zarządu SM Mlekpol oraz prof. Waldemar Dębski, rektor WUMed.
Zawarta umowa precyzuje również inne obszary współpracy. Wśród nich znajduje się m.in. podejmowanie inicjatyw w zakresie wzajemnego uczestnictwa w konferencjach edukacyjnych, naukowych, szkoleniach, webinariach z udziałem przedstawicieli SM Mlekpol, Centrum Badawczo-Rozwojowego – Instytutu Innowacji Przemysłu Mleczarskiego w Mrągowie oraz nauczycieli akademickich Warszawskiej Uczelni Medycznej. To jednak nie wszystko.
Jako jeden z największych podmiotów produkcji mleczarskiej w Polsce jesteśmy otwarci na przekazywanie doświadczenia, które zdobyliśmy w trakcie wieloletniego funkcjonowania na rynku. Dlatego niezwykle cieszy nas chęć studentów renomowanej Warszawskiej Uczelni Medycznej do poszerzania wiedzy, dotyczącej wszystkich etapów procesu wytwarzania produktów mleczarskich. Nabiał odgrywa niezwykle istotną rolę w diecie człowieka, dlatego informacje na temat jego właściwości są również ważnym aspektem w procesie kształcenia kadry medycznej. W sytuacji pandemicznej, szczególnie mocno przekonaliśmy się, jak istotne jest holistyczne wykształcenie medyków, także w zakresie właściwego odżywiania. Dlatego chcemy umożliwić zainteresowanym studentom zbieranie danych do prac dyplomowych i badań, w tym informacji związanych z praktycznym funkcjonowaniem różnych działów, oferując poznanie i poszerzanie wiedzy na temat organizacji procesów technologii, produkcji i jakości wyrobów mleczarskich. Gorąco wierzę, że nawiązana współpraca będzie niezwykle owocna zarówno dla studentów, uczelni oraz naszej Spółdzielni – komentuje Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM Mlekpol.
Nawiązanie porozumienia umożliwi Warszawskiej Uczelni Medycznej nie tylko na rozszerzenie programu nauczania o zdobywanie wiedzy i umiejętności przekazywanych przez praktyków, ale również pozwoli promować zasady zbilansowanego żywienia.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol to niekwestionowany lider polskiego mleczarstwa, dlatego ważnym aspektem naszej kooperacji będą działania służące budowaniu świadomości nt. prozdrowotnych nawyków w diecie. Niezwykle cieszy nas perspektywa wspólnych inicjatyw edukacyjnych, dydaktycznych, zwłaszcza w kontekście oferowania naszym studentom nowych możliwości naukowych – komentuje prof. Waldemar Dębski, rektor Warszawskiej Uczelni Medycznej.
Uzupełnieniem aktywności będą wspólne działania promocyjne i wizerunkowe, podejmowane
z wykorzystaniem materiałów prasowych, mediów społecznościowych, stron internetowych oraz wydawnictw wewnętrznych.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

4 mld euro wzrostu gospodarczego: potencjał mięsa hodowanego komórkowo w Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.