11. edycja Filmteractive Festival: 26-28 / 10 / 2021
Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.
Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.
11. edycja Filmteractive ponownie odbędzie się w Internecie – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebooku i YouTube’ie. Wśród zaproszonych gości jest aż 20. ekspertów z Polski i ze świata, w tym osoby związane ze światem biznesu oraz sztuki: Leslie Shannon (Kierowniczka działu Ecosystem and Trend Scouting, Nokia); Adam Nowakowski (Creative Agency Partner / Facebook (region CEE); Chris Ume (Współzałożyciel Metaphysic.ai i jeden z czołowych twórców deepfake); Ollie Rankin (Dyrektor kreatywny XR i Real-time, aktywista, futurysta); Pearlyn Lii (współzałożycielka nonstudio, Dyrektorka kreatywna, artystka, projektantka); Krzysztof Pachulski (Ewangelista Unreal Engine w Epic Games).
W programie wydarzenia nie zabraknie:
- projektów, o których mówi cała branża;
- wywiadów i dyskusji z artystami i biznesmenami;
- tematów: AI, NFT, metaverse, deepfake, VR/AR/XR, Unreal Engine;
- najciekawszych danych;
- wiedzy eksperckiej;
- informacji o możliwościach finansowania projektów;
- okazji do współpracy.
Zero opłat. Zero rejestracji. Zero ograniczeń.
Więcej informacji znajdziecie na www.filmteractive.eu
Facebook: https://www.facebook.com/FilmteractiveFestival
Instagram: https://www.instagram.com/filmteractivefestival/
YouTube: https://www.youtube.com/user/Filmteractive
Twitter: https://twitter.com/Filmteractive
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/filmteractive
Organizator
Fundacja Media Klaster
Współorganizatorzy
Łódzkie Centrum Wydarzeń, Creative Europe Desk Polska
Partnerzy strategiczni
Łódź, Welcome | Digital Services, Szkoła Filmowa w Łodzi, Facebook
Partnerzy
The Branded Content Marketing Association (BCMA), Szczypta, vnLab, miptv., mipcom., Fundacja Digital Poland, Festiwal Cyfryzacji, IAB, DIMAQ
Partnerzy medialni
SocialPress, marketinglink.pl, Media Marketing Polska, TELE PRO, Nowy Marketing, TV Toya, Radio Łódź, TVP3 Łódź, Example.pl, Fashionpost
Patronat honorowy
Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.