11. edycja Filmteractive Festival: 26-28 / 10 / 2021
Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.
Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.
11. edycja Filmteractive ponownie odbędzie się w Internecie – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebooku i YouTube’ie. Wśród zaproszonych gości jest aż 20. ekspertów z Polski i ze świata, w tym osoby związane ze światem biznesu oraz sztuki: Leslie Shannon (Kierowniczka działu Ecosystem and Trend Scouting, Nokia); Adam Nowakowski (Creative Agency Partner / Facebook (region CEE); Chris Ume (Współzałożyciel Metaphysic.ai i jeden z czołowych twórców deepfake); Ollie Rankin (Dyrektor kreatywny XR i Real-time, aktywista, futurysta); Pearlyn Lii (współzałożycielka nonstudio, Dyrektorka kreatywna, artystka, projektantka); Krzysztof Pachulski (Ewangelista Unreal Engine w Epic Games).
W programie wydarzenia nie zabraknie:
- projektów, o których mówi cała branża;
- wywiadów i dyskusji z artystami i biznesmenami;
- tematów: AI, NFT, metaverse, deepfake, VR/AR/XR, Unreal Engine;
- najciekawszych danych;
- wiedzy eksperckiej;
- informacji o możliwościach finansowania projektów;
- okazji do współpracy.
Zero opłat. Zero rejestracji. Zero ograniczeń.
Więcej informacji znajdziecie na www.filmteractive.eu
Facebook: https://www.facebook.com/FilmteractiveFestival
Instagram: https://www.instagram.com/filmteractivefestival/
YouTube: https://www.youtube.com/user/Filmteractive
Twitter: https://twitter.com/Filmteractive
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/filmteractive
Organizator
Fundacja Media Klaster
Współorganizatorzy
Łódzkie Centrum Wydarzeń, Creative Europe Desk Polska
Partnerzy strategiczni
Łódź, Welcome | Digital Services, Szkoła Filmowa w Łodzi, Facebook
Partnerzy
The Branded Content Marketing Association (BCMA), Szczypta, vnLab, miptv., mipcom., Fundacja Digital Poland, Festiwal Cyfryzacji, IAB, DIMAQ
Partnerzy medialni
SocialPress, marketinglink.pl, Media Marketing Polska, TELE PRO, Nowy Marketing, TV Toya, Radio Łódź, TVP3 Łódź, Example.pl, Fashionpost
Patronat honorowy
Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.