10 dni mega okazji na akcesoria SteelSeries
SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, przyszykowała nie ladą gratkę dla Łowców Okazji i miłośników gamingu – aż 10 dni mega promocji na akcesoria z rabatami do 40% z ramach SteelWeek. Akcja potrwa w dniach od 9 maja do 19 maja b.r. w sklepach w całej Polsce.
Atrakcyjne promocje w ramach SteelWeek to nieodłączny element wspólnego świętowania SteelSeries i graczy w Polsce. Już od 9 maja w sklepach rusza coroczna akcja rabatowa na gamingowe akcesoria tej renomowanej marki. Dla wszystkich poszukujących mega okazji i chcących przenieść swoje doświadczenia gamingowe na wyższy poziom to doskonała okazja, aby kupić sprzęt nawet do 40% taniej.
W ramach SteelWeek ze SteelSeries promocjami zostały objęte poniższe produkty:
Mikrofony gamingowe:
- Alias
- Alias Pro
Zestawy słuchawkowe dla graczy:
- Arctis Nova 1
- Arctis Nova 1P
- Arctis Nova 1P White
- Arctis Nova 1X
- Arctis Nova 3
Przestrzenne systemy głośników do gier:
- Arena 3
- Arena 7
- Arena 9
Klawiatury dla graczy:
- Apex 9 TKL
- Apex Pro Mini WL
- Apex Pro TKL (2023)
- Apex Pro TKL WL (2023)
Myszy i podkładki pod myszy:
- Aerox 5
- Aerox 5 Wireless
- Aerox 9 Wireless Gaming Mouse
- Rival 3 Wireless
- Rival 5
- QcK Prism Cloth 3XL
- QcK Prism Cloth 3XL ETAIL
- QcK Prism Cloth Medium
- QcK Prism Cloth XL
Promocje w ramach SteelWeek potrwają do 9 maja do 19 maja b.r. w sklepach: Media Expert, RTV Euro AGD,
X-Kom.pl, Komputronik.pl, Media Markt oraz na Allegro.pl w strefie marki SteelSeries.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.