News powiązane z kosmetyki
2019-02-12 | 06:07
Uroda
Magdalena Mielcarz: Staram się codziennie dbać o skórę. Jestem bardzo wybredna w kwestii kosmetyków
Aktorka codziennie i z dużą starannością dba o swoją skórę, by nie straciła ona sprężystości, blasku i jednolitego kolorytu. Regularna pielęgnacja ma też na celu odpowiednie nawilżenie cery i pobudzenie produkcji kolagenu. Gwiazda uważnie dobiera również kosmetyki. Muszą być innowacyjne, mieć dobry skład, piękny zapach i przyjemną konsystencję. Jeśli chodzi o zabiegi medycyny estetycznej, to uważa, że wszystko jest dla ludzi, byle było dopasowane do konkretnych potrzeb i stosowane z rozsądkiem.
2019-02-08 | 06:00
Medycyna
Analiza skóry twarzy w 10 sekund dzięki innowacyjnemu urządzeniu. Podpowie też, jakie kosmetyki należy stosować
Sztuczna inteligencja wyręczy w pracy dermokonsultantów. Asystent pielęgnacji skóry określi jej typ i wybierze najlepszy kosmetyk. Cały proces trwa zaledwie 10 sekund. Urządzenie działa w oparciu o zaawansowane algorytmy opracowane na podstawie wiedzy dermatologicznej i kosmetycznej. Niewłaściwy dobór kosmetyków wciąż jest jednym z dużych problemów konsumentów, a organizowane w drogeriach dermokonsultacje często mają charakter reklamowy i służą wyłącznie zaproponowaniu produktów konkretnej firmy.
2018-04-06 | 06:10
Uroda
Branża beauty nieustannie się rozwija. Salony kosmetyczne muszą przyciągać klientów dobrze wyszkoloną kadrą i profesjonalnymi kosmetykami
Jeszcze 10 lat temu branża beauty w Polsce zaledwie raczkowała, a dziś można już skorzystać z najnowocześniejszych zabiegów. Salonów kosmetologicznych wciąż przybywa, dlatego żeby wyróżnić się na rynku, muszą one inwestować, przede wszystkim w zespół z odpowiednimi kwalifikacjami. Klienci zwracają szczególną uwagę na higienę i sterylność danego miejsca oraz stosowanie profesjonalnych preparatów z certyfikatami.
2017-09-22 | 06:44
Handel
Rynek kosmetyków naturalnych w Polsce rośnie w siłę. Branża czeka na wprowadzenie standardów i jasnej definicji takich kosmetyków
Polska branża kosmetyczna jest jedną z większych w Europie. Szacuje się, że kilka procent rynku stanowią kosmetyki naturalne, a ich sprzedaż stale rośnie. To efekt rozwijającego się trendu slow life. W sprzedaży takich produktów specjalizują się przede wszystkim sklepy ekologiczne, ale również drogerie rozszerzają o nie ofertę. Problemem branży jest jednak brak uregulowań prawnych i jasnej definicji naturalnych kosmetyków. To zdaniem ekspertów bardzo często może prowadzić do nadużyć.
2017-01-31 | 06:00
Uroda
Zimą dochodzi często do uszkodzenia naturalnej bariery hydrolipidowej skóry. Konieczne jest zastosowanie odpowiednich kremów
Kiedy skóra twarzy jest przesuszona, podrażniona, to znak, że wymaga kompleksowej regeneracji i użycia odpowiednich kosmetyków. Preparaty powinny być dobierane indywidualnie do rodzaju cery, najlepiej po konsultacji z dermatologiem. Pozwoli to uniknąć stosowania substancji, które zamiast pomóc, mogą zaszkodzić. Zimą nie należy też bać się używania kremów nawilżających – zawarta w nich woda po kilku minutach wyparowuje i nie podrażnia skóry na mrozie.
2017-01-12 | 06:00
Uroda
Witamina C zawarta w kosmetykach wyrównuje koloryt skóry, poprawia poziom nawilżenia i odżywia
Kosmetyki na bazie witaminy C są dobre do całorocznej pielęgnacji skóry, która wymaga wyrównania kolorytu, nawilżenia i odżywienia. Dają one natychmiastowe odczucie odświeżenia i lekkości. Stanowią również doskonałą bazę pod makijaż.
2017-01-11 | 06:00
Uroda
Gdy zmiany przy atopowym zapaleniu skóry stanowią ponad 50 proc. powierzchni ciała, konieczna jest fototerapia lub stosowanie leków doustnych
Skuteczna terapia AZS powinna szybko eliminować objawy choroby, poprawiać jakość życia pacjentów i zapobiegać zaostrzeniom. Wytyczne dotyczące leczenia kładą nacisk przede wszystkim na odpowiednią pielęgnację i nawilżanie skóry atopowej przy użyciu specjalnych preparatów z certyfikatami oraz miejscowe stosowanie leków immunosupresyjnych. Kiedy zmiany dotyczą ponad 50 proc. powierzchni ciała, można się zdecydować na fototerapię, która niweluje świąd i ma działanie przeciwzapalne.
2016-10-25 | 06:00
Uroda
Witamina A podstawą każdej skutecznej terapii odmładzania skóry. Musi być jednak stosowana w połączeniu z przeciwutleniaczami
Lubię porównywać witaminę A do tlenu, ponieważ tak jak tlen jest nam niezbędny do oddychania, tak ona jest niezmiernie ważna dla naszej skóry – mówi dr Des Fernandes, który jest pionierem w dziedzinie kosmetycznego zastosowania witaminy A. Jego zdaniem to najbardziej wszechstronna substancja w organizmie człowieka i pełni wiele istotnych funkcji, m.in. odpowiada za wzrost i zróżnicowanie każdej komórki. W pielęgnacji skóry jest szczególnie skuteczna, gdy stosuje się ją w połączeniu z przeciwutleniaczami.
2016-10-04 | 06:00
Uroda
W 80 proc. czynnikiem przyspieszającym proces starzenia się skóry są czynniki zewnętrze. Głównie nadmierna ekspozycja na promieniowanie słoneczne
Aby opóźnić efekty starzenia się skóry na różnych etapach ich powstawania, konieczna jest kompleksowa pielęgnacja. W dbaniu o skórę liczy się nie tylko systematyczność, ale i cierpliwość. Żaden kosmetyk nie przynosi efektów natychmiast. Dlatego eksperci zachęcają do stosowania kosmetyków wzbogaconych o składniki aktywne, jak bajkalina czy bifidus, które wzmacniają skórę i chronią przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
2016-04-11 | 06:55
Uroda
Radosław Majdan stworzył kolejne perfumy dla mężczyzn. Jeszcze w tym roku pojawi się zapach dla kobiet
Stworzenie własnej linii perfum i żeli pod prysznic było dla sportowca ogromnym wyzwaniem. Marka Vabun zadebiutowała na rynku jesienią 2011 roku. Teraz były piłkarz promuje już trzeci zapach i myśli o pracy nad kosmetykami dla kobiet.
2016-03-15 | 06:30
Styl życia
Polki są świadomymi i wymagającymi konsumentami. Podczas zakupów najczęściej zwracają uwagę na markę i skład produktu
Kobiety mają znaczący wpływ na 88 proc. codziennych zakupów i na 76 proc. decyzji podejmowanych przez całą rodzinę odnośnie do zakupu wszelkich innych towarów – wynika z badania „Polki same o sobie”. Panie są świadomymi i odpowiedzialnymi konsumentkami, znają swoje potrzeby i oczekiwania, chętnie otwierają się na nowości. Przy zakupie danego produktu najczęściej zwracają uwagę na jego markę (61 proc.) i skład (41 proc.). Na zakupy „dla domu” Polka poświęca przeciętnie cztery godziny tygodniowo, zaś na zakupy „dla siebie” – dwie godziny.
2015-10-30 | 06:50
Uroda
Odeta Moro: Nic sobie nie poprawiam. Wolę się godnie zestarzeć
Odeta Moro stara się dbać o swój wygląd. Zimą stawia na sprawdzone kosmetyki, latem eksperymentuje. Jest zwolenniczką naturalnych produktów i nie korzysta z medycyny estetycznej. Przyznaje, że chciałaby się po prostu godnie zestarzeć.
2015-10-28 | 07:05
Uroda
Agnieszka Maciąg: Używam głównie kosmetyków organicznych. Moja skóra odrzuca wszystko, co nienaturalne
Agnieszka Maciąg podkreśla, że niezależnie od nawału obowiązków zawodowych zawsze stara się znaleźć czas na to, by zadbać o odpowiednie nawilżenie, odżywienie i oczyszczenie swojej skóry. Podstawą jej codziennej pielęgnacji są dobre kremy i delikatne kosmetyki do demakijażu, najlepiej naturalne – bez chemii i sztucznych barwników. Modelka zdradza też, że lubi spędzać czas w drogeriach i testować nowe marki. Eksperymenty czasem przynoszą ciekawe odkrycia, a czasem duże rozczarowania.
2015-05-11 | 06:40
Media i PR
Rośnie rozpoznawalność polskich marek za granicą. Szczególnie tych z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej
Branża meblarska, kosmetyczna czy spożywcza to sektory uznawane na świecie za polską specjalność. Niektóre polskie marki są nawet lepiej rozpoznawalne za granicą niż w kraju. Coraz ważniejsze – obok uplasowania produktów „made in Poland” na zagranicznych rynkach – staje się również promowanie marek. Prace nad tym trwają w resorcie gospodarki.
2015-04-30 | 06:15
Handel
Udział sprzedaży bezpośredniej w handlu to 1 proc. W Europie Zachodniej dochodzi nawet do 6 proc.
W ubiegłym roku sprzedaż bezpośrednia wzrosła o 4 proc. i wyniosła blisko 3 mld zł. Wciąż jednak stanowi zaledwie 1 proc. handlu detalicznego. Doświadczenia rynków Europy Zachodniej pokazują, że potencjał jest dużo większy. Najczęściej klienci kupują w ten sposób kosmetyki, ale rośnie udział sprzedaży suplementów diety, artykułów gospodarstwa domowego i usług.