Zostaw opinię na huawei.pl i odbierz nagrodę za 1 zł
Osoby, które kupią jeden ze wskazanych produktów Huawei w sklepie internetowym huawei.pl i podzielą się opinią o nim na stronie sklepu – otrzymają kod rabatowy na zakup jednego z akcesoriów marki za 1 zł.
Oferta obowiązuje do 9 czerwca lub do wyczerpania zapasów.
Warunkiem otrzymania kuponu jest zakup jednego ze wskazanych urządzeń – laptopa MateBook X Pro 2020, laptopa MateBook 13 2020, smartwatcha Watch GT 2 (46 mm), smartfona P40 lite lub P40 lite E. Kolejny krok to wystawienie opinii o produkcie na karcie produktowej na stronie huawei.pl. Po weryfikacji opinii, kod zostanie wysłany do użytkownika drogą mailową.
Osoby, które kupią i ocenią smartwatch Huawei Watch GT 2 (46 mm), otrzymają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeLace w kolorze czarnym za 1 zł. Dla oceniających smartfona Huawei P40 lite nagrodą jest kod na zakup czarnego etui za 1 zł, a w przypadku P40 lite E – kupon upoważniający do nabycia przezroczystego etui za 1 zł.
W przypadku laptopów, nagroda jest podwójna - zakup i wystawienie opinii uprawnia do kuponu na dwa akcesoria po 1 zł każdy: bezprzewodową myszkę komputerową Huawei AF30 oraz plecak Huawei.
Szczegóły akcji są dostępne TUTAJ.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.