Komunikaty PR

Zooplus uruchamia innowacyjny program subskrypcji dostaw artykułów dla zwierząt

2024-01-09  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.11 MB )
  • Rośnie popularność modelu subskrypcji wśród polskich e-konsumentów
  • Program subskrypcji zooplus to gwarancja wygodnych i zautomatyzowanych zakupów dla opiekunów zwierząt domowych
  • Usługa dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb klienta
  • Wdrożenie programu planowane jest na 20 europejskich rynkach

 

Model biznesowy jakim jest subskrypcja usług jest segmentem, który dynamicznie rozwija się w Polsce w ujęciu ostatnich lat. Jak pokazuje najnowszy raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”[1] aż 65 proc. Polaków kupujących online korzysta z usług subskrypcyjnych, czego najlepszym dowodem jest wzrost nowych platform i sklepów wykorzystujących ten mechanizm. Trendy na nadchodzący 2024 rok wskazują, że model subskrypcji będzie coraz bardziej pożądaną formą zakupów. Szczególne znaczenie może mieć to dla firm oferujących artykuły dla zwierząt, ponieważ czworonożnych przyjaciół ma już ponad połowa Polaków i ich liczba ciągle rośnie[2]. Przeciętny posiadacz psa wydaje rocznie średnio 292 złote na jedzenie dla pupila[3], a z kolei aż 85% opiekunów zwierząt kupuje produkty dla nich w internecie[4]. Dlaczego? Ponieważ taka forma jest dla nich prosta, szybka
i wygodna.

 

Mając na uwadze obecne trendy konsumenckie oraz chęć zagwarantowania swoim klientom  najwyższego poziomu usług Zooplus SE, wiodący europejski sklep internetowy z artykułami dla zwierząt, wprowadza innowacyjny program subskrypcji dostaw. Cel? Zwiększenie wygody i automatyzacji zakupów dla opiekunów zwierząt domowych. To nowatorskie rozwiązanie dostępne jest już m.in. w Niemczech, Austrii, Hiszpanii a teraz także w Polsce. Program zooplus umożliwia klientom dostosowanie usługi do swoich indywidualnych potrzeb w niezwykle elastyczny sposób – użytkownicy sklepu wybierają ulubiony produkt swojego zwierzaka spośród szerokiej gamy dostępnych artykułów, wskazują preferowaną częstotliwość wysyłki, a zamówienie jest automatycznie i regularnie dostarczane pod ich drzwi. Program można dostosować pod kątem terminów wysyłki lub wstrzymać go w dowolnym momencie. Usługa jest szczególnie korzystna w przypadku produktów takich jak karma dla zwierząt, żwirek czy przysmaki, zaspokajając w ten sposób potrzeby opiekunów oraz ich pupili. Dzięki subskrypcji zooplus klienci mogą korzystać z elastycznych terminów zamówień, różnych opcji koszyka i atrakcyjnych rabatów na każdy produkt objęty programem.

 

- W zooplus na pierwszym miejscu stawiamy opiekunów zwierząt domowych. Słuchając naszych klientów, wiemy, że cenią sobie wygodę i bezproblemowe zakupy. Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem programu subskrypcji zooplus, który stanowi kamień milowy w realizacji naszych ambicji – stania się najlepszym sklepem internetowym dla opiekunów zwierząt domowych w całej Europie. Oferując największy wybór i najwygodniejszą obsługę chcemy podnieść poziom satysfakcji naszych klientów i zwiększyć ich lojalność – mówi Geoffroy Lefebvre, CEO zooplus, podkreślając strategiczne znaczenie programu subskrypcji.

 

- Nasze zaangażowanie w zapewnienie klientom najlepszych w swojej klasie doświadczeń napędza nas do tworzenia innowacji cyfrowych, które są łatwe, wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że możemy uruchomić program subskrypcji zooplus i jeszcze bardziej ułatwić naszym użytkownikom regularne otrzymywanie ulubionych produktów dla ich zwierząt. Program pozwala cieszyć się
z zaspokojenia codziennych potrzeb pupili. Subskrypcja to także elastyczność, w tym dostosowywanie terminów dostaw do własnych potrzeb, ich wstrzymywanie w przypadku urlopu oraz dodawanie lub usuwanie artykułów przy okazji kolejnej dostawy od zooplus. Dodatkowo, uruchomiliśmy funkcję "Zamów teraz", aby produkty znalazły się u klienta najszybciej jak to możliwe
- mówi Jim Cruickshank, Chief Product Officer zooplus.

 

Program subskrypcji jest już dostępny w polskim, niemieckim i austriackim sklepie zooplus,
a w nadchodzących miesiącach zostanie również wprowadzony na ponad 20 innych europejskich rynkach. Subskrypcja obejmuje portfolio produktów marek własnych zooplus oraz artykułów dostępnych w ramach współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi markami zoologicznymi.

 

O FIRMIE:

zooplus SE jest wiodącym w Europie internetowym sklepem z artykułami dla zwierząt domowych, oferującym ponad 13 tysięcy produktów. Kierując się wizją celebrowania miłości do zwierząt każdego dnia, zooplus zaspokaja wszystkie potrzeby opiekunów zwierząt domowych dzięki kompleksowej ofercie produktów, poradom dotyczącym żywienia i stylu życia zwierząt domowych, programom lojalnościowym, a także wygodnemu, szybkiemu i elastycznemu programowi subskrypcji oraz niezawodnej dostawie. Z misją stworzenia najlepszego miejsca dla zwierząt domowych, firma jest zaangażowana w przenoszenie unikalnego doświadczenia klientów na wyższy poziom poprzez dalsze rozwijanie swojej platformy i portfolio produktów. zooplus SE z siedzibą w Monachium prowadzi lokalne sklepy internetowe w 30 europejskich krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie corporate.zooplus.com, na stronie międzynarodowego sklepu zooplus.com oraz na profilu marki na LinkedIn.

Kontakty mediowe:

 

zooplus SE

Diana Apostol

Sonnenstrasse 15

80331 Munich

E-mail: press@zooplus.com

Website: corporate.zooplus.com

 

Lion Communications Oddział MSL

Paulina Janiszewska

ul. Wołoska 9

02-583 Warszawa

E-mail: paulina.janiszewska@mslgroup.com

 


[1] Raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023" zrealizowany na zlecenie Santander Consumer Bank przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na przełomie września i października 2023 r.

[2] Panel Gospodarstw Domowych GfK

[3] Panel Gospodarstw Domowych GfK

[4] Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby „e-Commerce Animal-friendly Biznes” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.