Zooplus uruchamia innowacyjny program subskrypcji dostaw artykułów dla zwierząt
- Rośnie popularność modelu subskrypcji wśród polskich e-konsumentów
- Program subskrypcji zooplus to gwarancja wygodnych i zautomatyzowanych zakupów dla opiekunów zwierząt domowych
- Usługa dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb klienta
- Wdrożenie programu planowane jest na 20 europejskich rynkach
Model biznesowy jakim jest subskrypcja usług jest segmentem, który dynamicznie rozwija się w Polsce w ujęciu ostatnich lat. Jak pokazuje najnowszy raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”[1] aż 65 proc. Polaków kupujących online korzysta z usług subskrypcyjnych, czego najlepszym dowodem jest wzrost nowych platform i sklepów wykorzystujących ten mechanizm. Trendy na nadchodzący 2024 rok wskazują, że model subskrypcji będzie coraz bardziej pożądaną formą zakupów. Szczególne znaczenie może mieć to dla firm oferujących artykuły dla zwierząt, ponieważ czworonożnych przyjaciół ma już ponad połowa Polaków i ich liczba ciągle rośnie[2]. Przeciętny posiadacz psa wydaje rocznie średnio 292 złote na jedzenie dla pupila[3], a z kolei aż 85% opiekunów zwierząt kupuje produkty dla nich w internecie[4]. Dlaczego? Ponieważ taka forma jest dla nich prosta, szybka
i wygodna.
Mając na uwadze obecne trendy konsumenckie oraz chęć zagwarantowania swoim klientom najwyższego poziomu usług Zooplus SE, wiodący europejski sklep internetowy z artykułami dla zwierząt, wprowadza innowacyjny program subskrypcji dostaw. Cel? Zwiększenie wygody i automatyzacji zakupów dla opiekunów zwierząt domowych. To nowatorskie rozwiązanie dostępne jest już m.in. w Niemczech, Austrii, Hiszpanii a teraz także w Polsce. Program zooplus umożliwia klientom dostosowanie usługi do swoich indywidualnych potrzeb w niezwykle elastyczny sposób – użytkownicy sklepu wybierają ulubiony produkt swojego zwierzaka spośród szerokiej gamy dostępnych artykułów, wskazują preferowaną częstotliwość wysyłki, a zamówienie jest automatycznie i regularnie dostarczane pod ich drzwi. Program można dostosować pod kątem terminów wysyłki lub wstrzymać go w dowolnym momencie. Usługa jest szczególnie korzystna w przypadku produktów takich jak karma dla zwierząt, żwirek czy przysmaki, zaspokajając w ten sposób potrzeby opiekunów oraz ich pupili. Dzięki subskrypcji zooplus klienci mogą korzystać z elastycznych terminów zamówień, różnych opcji koszyka i atrakcyjnych rabatów na każdy produkt objęty programem.
- W zooplus na pierwszym miejscu stawiamy opiekunów zwierząt domowych. Słuchając naszych klientów, wiemy, że cenią sobie wygodę i bezproblemowe zakupy. Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem programu subskrypcji zooplus, który stanowi kamień milowy w realizacji naszych ambicji – stania się najlepszym sklepem internetowym dla opiekunów zwierząt domowych w całej Europie. Oferując największy wybór i najwygodniejszą obsługę chcemy podnieść poziom satysfakcji naszych klientów i zwiększyć ich lojalność – mówi Geoffroy Lefebvre, CEO zooplus, podkreślając strategiczne znaczenie programu subskrypcji.
- Nasze zaangażowanie w zapewnienie klientom najlepszych w swojej klasie doświadczeń napędza nas do tworzenia innowacji cyfrowych, które są łatwe, wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że możemy uruchomić program subskrypcji zooplus i jeszcze bardziej ułatwić naszym użytkownikom regularne otrzymywanie ulubionych produktów dla ich zwierząt. Program pozwala cieszyć się
z zaspokojenia codziennych potrzeb pupili. Subskrypcja to także elastyczność, w tym dostosowywanie terminów dostaw do własnych potrzeb, ich wstrzymywanie w przypadku urlopu oraz dodawanie lub usuwanie artykułów przy okazji kolejnej dostawy od zooplus. Dodatkowo, uruchomiliśmy funkcję "Zamów teraz", aby produkty znalazły się u klienta najszybciej jak to możliwe - mówi Jim Cruickshank, Chief Product Officer zooplus.
Program subskrypcji jest już dostępny w polskim, niemieckim i austriackim sklepie zooplus,
a w nadchodzących miesiącach zostanie również wprowadzony na ponad 20 innych europejskich rynkach. Subskrypcja obejmuje portfolio produktów marek własnych zooplus oraz artykułów dostępnych w ramach współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi markami zoologicznymi.
O FIRMIE:
zooplus SE jest wiodącym w Europie internetowym sklepem z artykułami dla zwierząt domowych, oferującym ponad 13 tysięcy produktów. Kierując się wizją celebrowania miłości do zwierząt każdego dnia, zooplus zaspokaja wszystkie potrzeby opiekunów zwierząt domowych dzięki kompleksowej ofercie produktów, poradom dotyczącym żywienia i stylu życia zwierząt domowych, programom lojalnościowym, a także wygodnemu, szybkiemu i elastycznemu programowi subskrypcji oraz niezawodnej dostawie. Z misją stworzenia najlepszego miejsca dla zwierząt domowych, firma jest zaangażowana w przenoszenie unikalnego doświadczenia klientów na wyższy poziom poprzez dalsze rozwijanie swojej platformy i portfolio produktów. zooplus SE z siedzibą w Monachium prowadzi lokalne sklepy internetowe w 30 europejskich krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie corporate.zooplus.com, na stronie międzynarodowego sklepu zooplus.com oraz na profilu marki na LinkedIn.
Kontakty mediowe:
zooplus SE
Diana Apostol
Sonnenstrasse 15
80331 Munich
E-mail: press@zooplus.com
Website: corporate.zooplus.com
Lion Communications Oddział MSL
Paulina Janiszewska
ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa
E-mail: paulina.janiszewska@mslgroup.com
[1] Raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023" zrealizowany na zlecenie Santander Consumer Bank przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na przełomie września i października 2023 r.
[2] Panel Gospodarstw Domowych GfK
[3] Panel Gospodarstw Domowych GfK
[4] Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby „e-Commerce Animal-friendly Biznes” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku
Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Medycyna
Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.
Infrastruktura
Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.