Komunikaty PR

Znana na całym świecie marka smartfonów Infinix wchodzi do Polski i Czech

2022-06-09  |  01:00
Biuro prasowe

To kolejny etap ekspansji firmy, która kieruje swoją ofertę urządzeń mobilnych głównie do młodszego pokolenia. W latach 2019-2021 sprzedaż Infinix wzrosła aż o 157 proc., co pozycjonuje ją obecnie wśród najszybciej rozwijających się marek w branży telefonii komórkowej.

 

Historia marki

Firma została założona w 2013 roku i od tamtej pory zajmuje się produkcją i sprzedażą nowoczesnych urządzeń mobilnych tworzonych z dbałością o design.  Aktualnie Infinix jest obecny w ponad 40 krajach i intensywnie pracuje nad rozwojem portfolio swoich produktów w Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Kontynuując intensywną ekspansję na świecie w najbliższych tygodniach marka zadebiutuje z ofertą smartfonów w Polsce oraz w Czechach.

 

Infinix dedykuje swoje urządzenia mobilne głównie do tzw. pokolenia Z, łącząc modny styl z nowoczesną technologią. Wszystkie smartfony producenta mają unikalny,  stylowy design i są dopasowane do trendów panujących wśród młodych ludzi na całym świecie. Smartfony od dawna pełnią rolę „centrum zarządzania światem” i aparatu fotograficznego, ale teraz kluczową rolę odgrywa komfort oglądania treści dostępnych w serwisach społecznościowych i na platformach streamingowych oraz grania w  gry mobilne. Użytkownicy, zwłaszcza ci młodzi, szukają zatem coraz bardziej wydajnych i coraz lepiej zaprojektowanych urządzeń mobilnych. Ten trend zamierza wykorzystać w Polsce Infinix Mobile.

 

- Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości - stwierdził Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w INFINIX.

 

Najnowocześniejsze technologie

Produkty Infinix wyposażone są w najnowocześniejsze, oczekiwane przez użytkowników rozwiązania technologiczne i funkcje. Są to między innymi wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, superszybkie ładowanie, czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Wszystko to znajdziemy w przystępnych cenowo urządzeniach, które pozwalają w pełni wykorzystywać możliwości cyfrowego świata.

 

Firma ogłosiła niedawno wprowadzenie pierwszej na świecie technologii Future Light Painting Leather, dzięki której skórzana oprawa smartfona zmienia kolor pod wpływem światła UV. W drugiej połowie 2021 r. Infinix zaprezentował natomiast pierwszy telefon koncepcyjny z szybkim ładowaniem o mocy 160 W.  

 

Również w 2021 roku Infinix, łącząc siły z gigantami takimi jak Microsoft i Intel, wprowadził na rynek swój pierwszy flagowy laptop z serii INBOOK X1. Intensywny rozwój oraz współpraca z najlepszymi firmami w branży technologicznej, mają służyć temu, aby Infinix stał się w najbliższym czasie uznaną na całym świecie marką smartfonów dla młodego pokolenia oraz inteligentnych urządzeń dla domu.

 

Infinix Mobile należy do portfolio jednego z czołowych w skali globalnej producentów smartfonów - Transsion Holdings. Według danych Counterpoint Research łączna sprzedaż telefonów w przypadku trzech należących do Transsion marek kształtowała się w 2021 r. na poziomie 185 milionów sztuk, a liczba sprzedanych smartfonów wzrosła o 61 proc. Do tej pory strategia Transsion Holdings opierała się na obecności na rynkach w krajach rozwijających się. Według danych Counterpoint Research w 2021 r. firma podwoiła sprzedaż smartfonów w Indiach i była największym dostawcą urządzeń tego typu w Pakistanie.

 

Wysoką jakość i innowacyjność produktów dostrzegli także międzynarodowi eksperci od technologii, co potwierdzają liczne nagrody i prestiżowe wyróżnienia:

  • W 2021 roku Infinix Mobile wypuścił nowy model smartfona - ZERO X Pro z aparatem 108MP i funkcją zooma 60X Moon Shot. Produkt zdobył dwie nagrody podczas Asian Telecom Awards 2022 - Technology Innovation of the Year oraz Marketing and Brand Initiative of the Year,
  • W 2021 roku model NOTE 10 Pro zdobył nagrodę iF DESIGN AWARD,
  • W 2020 roku marka znalazła się na liście Top 15 Globalizing Chinese Brands to Watch 2020 BrandZ.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20 Biuro prasowe
2024-04-19 | 10:31

Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20

Firma wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, które łączą w sobie dużą pojemność akumulatora (10000 i 20000 mAh), nowoczesną niebanalną stylistykę i
Telefony Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase
2024-04-12 | 10:40

Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase

Ten pokrowiec pasuje do iPhone’ów od 12 do 15, a jego silny magnes sprawia, że mocno i bezpiecznie przywiera do tyłu smartfona. Do dwóch kieszonek wystarczy wsunąć kartę
Telefony Opłacalna długotrwałość - smartfon realme Note 50 za 299 zł!
2024-04-12 | 01:00

Opłacalna długotrwałość - smartfon realme Note 50 za 299 zł!

Ten plasujący się w niskiej półce cenowej smartfon zapewnia szereg solidnych funkcjonalności, typowych dla bardziej kosztowych modeli, takich jak ośmiordzeniowy procesor UNISOC T612,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Infrastruktura

Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych

Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.