Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta 2020 dla Termo Organiki

2020-03-10  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt

Nina Nowak
Neuroexpander PR

Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu

Największy polski producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń – firma Termo Organika została nagrodzona prestiżową nagrodą „Złoty Laur Konsumenta 2020” w dwóch kategoriach: „Producenci styropianu” oraz „Systemy ociepleń budynków”. Kolejny raz konsumenci potwierdzili, że darzą Termo Organikę oraz jej produkty najwyższym zaufaniem.

Laur Konsumenta to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich projektów konsumenckich,
w ramach którego co roku wybierane są najbardziej popularne i godne zaufania marki, produkty, a także usługi.
Na podstawie wieloetapowego sondażu danej marki, przeprowadzanego wśród konsumentów, uwzględniane są następujące czynniki: m.in. innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności. Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na popularnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. Ogólnopolski plebiscyt Laur Konsumenta prowadzony jest w kilkunastu kategoriach, na grupie ponad 1000 respondentów.

W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, konsumenci wskazali markę Termo Organiki oraz jej materiały do termoizolacji, jako produkty zasługujące na najwyższe uznanie i zaufanie. Firma otrzymała złote godło Lauru Konsumenta w dwóch kategoriach: „Producenci styropianu” i „Systemy ociepleń budynku”

                - Uznanie konsumentów jest potwierdzeniem najwyższej jakości produkowanych przez nas materiałów do termoizolacji. To dla nas wyjątkowo ważne wyróżnienie dlatego, że o wynikach plebiscytu decyduje najbardziej obiektywne jury, czyli sami konsumenci – mówi Krzysztof Krzemień, dyrektor ds. technicznych Termo Organiki – Cieszy nas fakt, że udało nam się wypracować tak duże zaufanie wśród społeczeństwa. W imieniu Termo Organiki dziękuję każdemu respondentowi, który oddał głos na naszą firmę. Chciałbym również zapewnić, że Złote Statuetki są dla nas motywacją do dalszej pracy nad poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych przy jednoczesnym utrzymywaniu najwyższego poziomu jakości naszych materiałów.

Termo Organika niezmiennie bezkonkurencyjna

Termo Organika oraz jej produkty od lat są systematycznie nagradzane. Informację o zdobytych tytułach można znaleźć na opakowaniach paczek styropianu. Rokrocznie Termo Organika otrzymuje najwyższą nagrodę w kategorii „Producenci styropianu” w ogólnopolskim programie „Konsumencki Lider Jakości”, na swoim koncie ma już dziewięć takich nagród. Ponadto Termo Organika sześciokrotnie otrzymała tytuł „ Złotej Budowlanej Marki Roku” (w latach 2014-2019). Lider rynku od ponad dekady jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, tj.: „Certyfikat Europejskiej Gwarancji Najwyższej Jakości” czy „Laureat Programu Promocji Jakości" przyznawanych przez Europejską Kapitułę Jakości i Ekologii. Termo Organika otrzymała również „Orły Polskiego Budownictwa” - wyróżnienie w kategorii „producenci materiałów budowlanych”.

Lider rynku wyznacza standardy jakości

Wysoka jakość produktów Termo Organiki jest zasługą najwyższych standardów technologicznych oraz własnego, rozbudowanego i rygorystycznego systemu kontroli jakości TOQ (Termo Organika Quality). Jakość styropianów Termo Organiki potwierdziły również urzędowe kontrole deklarowanych parametrów przeprowadzone przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Nadzoru Budowlanego (WiNB). Do tej pory produkty Termo Organiki były kontrolowane szesnaście razy i wszystkie kontrole zakończyły się pozytywnym wynikiem. Rezultaty wyników dostępne są na naszej stronie internetowej http://bit.ly/Wyniki_kontroli.

Uzyskane nagrody, tytuły i wyróżnienia oraz wyniki kontroli przeprowadzonych przez państwowe urzędy i instytuty potwierdzają pozycję Termo Organiki, jako niekwestionowanego lidera jakości na polskim rynku materiałów budowlanych.


------------------------

Więcej informacji na temat nagród i wyróżnień przyznanych Termo Organice znajduje się na stronie: www.termoorganika.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać? Biuro prasowe
2024-04-16 | 13:15

Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?

Rozpoczynając przygodę z inwestycją mieszkalną, droga do sukcesu może być pełna pułapek i wyzwań. Dlatego też warto skorzystać z wiedzy ekspertów, którzy dzielą się
Dom Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
2024-04-16 | 13:10

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych
Dom Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas
2024-04-04 | 11:00

Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas

Decydując się na własny dom, mamy świadomość wagi tej decyzji, ponieważ często traktujemy taką nieruchomość jako już docelową, gdzie osiądziemy na dłużej. Coraz więcej firm

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.