Komunikaty PR

Zimowa herbata w każdej chwili – system kuchenny GROHE Red

2022-12-20  |  14:00
Biuro prasowe

 

  • Wrząca woda na żądanie: system kuchenny GROHE Red zapewnia filtrowaną, gorącą wodę prosto z baterii kuchennej
  • Bezpiecznie korzystanie z produktu dla całej rodziny zapewnia blokada dla dzieci z certyfikatem TÜV
  • GROHE Red umożliwia bardziej świadome i ekologiczne korzystanie z wody

 

Warszawa, grudzień 2022 – Nie ma to jak rozsiąść się wygodnie na kanapie z kubkiem gorącej herbaty i miękkim kocem, szczególnie po powrocie ze spaceru w mroźny, zimowy dzień. Jedyne co stoi między Tobą, a tym relaksującym momentem to czajnik – i czas potrzebny na zagotowanie wody. Wyobraźmy sobie także inną sytuację. Dzieci wracają do domu po treningu piłki nożnej i są głodne jak wilki. Mają ochotę na makaron, który przywróci im energię. Jedynym co dzieli je od talerzy z pysznym, świeżym makaronem jest ponownie czas potrzebny do zagotowania wody w garnku. Jak często włączasz czajnik między spotkaniami w pracy, a potem przypominasz sobie o tym, gdy woda jest już chłodna? System kuchenny GROHE Red eliminuje ten problem, ponieważ natychmiast zapewnia przefiltrowaną, wrzącą wodę prosto z baterii kuchennej – bez czekania i bez zajmowania miejsca na kuchennym blacie. Jest to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale także ekologiczne.

 

Wygoda w jednym przycisku

Marka GROHE stawia sobie za cel tworzenie rozwiązań, które zapewniają więcej komfortu w codziennym życiu. Dowodem na to jest system kuchenny GROHE Red. Oferuje on przefiltrowaną wodę podgrzaną do 100°C za jednym naciśnięciem przycisku. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach z bojlerami zapewniającymi odpowiednio 3l lub 5,5l wrzącej wody. System jest przy tym łatwy w użyciu i utrzymaniu. Zintegrowany filtr do wody nie tylko chroni bojler przed osadzaniem się kamienia, ale także poprawia smak gorących napojów. Jest to doskonałe rozwiązanie kuchenne dla wszystkich miłośników kawy i herbaty. Ten innowacyjny system może ułatwić życie na wiele sposobów, także w kwestii oszczędności czasu oraz zasobów naturalnych. Parzenie aromatycznej herbaty, wypełnienie termoforu, szybka dezynfekcja butelki dla dziecka, czy blanszowanie warzyw na obiad – gorąca woda jest podstawą każdego domu, a z GROHE Red nie musimy na nią czekać. Dodatkowo, produkt oszczędzi dostępną przestrzeń – zagracający blat czajnik stanie się niepotrzebny.

 

Bezpieczeństwo ma znaczenie

System kuchenny GROHE Red zapewnia wrzącą wodę do wszystkich codziennych potrzeb w niezwykle szybki sposób – prosto z baterii kuchennej. Marka dołożyła wszelkich starań, żeby korzystanie z niego było zawsze bezpieczne. Zadbano przede wszystkim o bezpieczeństwo najmłodszych domowników dzięki blokadzie ChildLock, która posiada niemiecki certyfikat TÜV. Ponadto przemyślana konstrukcja izolowanej baterii sprawia, że jej powierzchnia nie nagrzewa się do wysokich temperatur, co chroni przed przypadkowym oparzeniem dłoni w momencie dotknięcia wylewki. Wrzątek wypływa jest tylko podczas przyciskania dedykowanego przycisku, który gwarantuje pełną kontrolę nad strumieniem.

 

Świadome korzystanie z zasobów naturalnych

System kuchenny GROHE Red pomaga oszczędzać wodę oraz energię elektryczną. Z baterii pobierana jest tylko taka ilość wody, jaka jest w danym momencie potrzebna. Dodatkowo, w trybie napełniania garnka strumień automatycznie zatrzymuje się po upływie jednej minuty. Większość czajników wymaga do działania przynajmniej 0,5l wody. Często wlewamy jej więcej, ponieważ wydaje nam się, że za chwilę może być potrzebna dla nas lub innego domownika czy współpracownika. Dzięki GROHE Red marnowanie gorącej wody może przejść do przeszłości. W tak prosty sposób oszczędzamy cenne zasoby naturalne i jednocześnie zmniejszamy swoje rachunki, ciesząc się z prowadzenia bardziej ekologicznego stylu życia.

 

Celem kampanii GROHE “Made for your water” (pol. nazwa kamp.: „Wyprodukowano dla polskiej wody”), która obejmuje całe portfolio systemów kuchennych marki, jest sprawienie, by zdrowa, filtrowana woda z baterii kuchennej stała się normą. Poprzez kampanię, marka stara się zwiększyć świadomość zalet picia wody z kranu, szczególnie w zakresie promowania ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów - łyk po łyku.

 

                                                                                        

Więcej informacji oraz materiałów na temat GROHE Red znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii “Made for your water” na stronie GROHE X. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.