Z miłości do wypraw w nieznane. Zegarki sportowe Suunto
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Suunto - dla poszukiwaczy przygód
Każdy poszukiwacz przygód ma swoją historię do opowiedzenia. Zegarki sportowe Suunto starają się zabezpieczyć każdą taką wyprawę lub trening. Ponadto łączą w sobie nowoczesny styl z funkcjonalnością profesjonalnego urządzenia. Dzięki temu mogą sprawdzić zarówno podczas ekstremalnych wypraw, jak i na co dzień.
Dla kogo są zegarki sportowe Suunto? Dla każdego aktywnego człowieka - dla pasjonatów, amatorów, profesjonalistów lub wyczynowców. Ich wielofunkcyjność zadowoli nawet tych bardzo wymagających.
Wśród ich funkcji można znaleźć m.in. wysokościomierz, narzędzia treningowe, nowoczesny GPS, miernik tętna, kompas, barometr oraz wiele innych funkcji pomiarowych. Funkcjonowanie sprzętu uzupełnia nowoczesna aplikacja, która pozwala na planowanie treningów oraz śledzenie własnych postępów i osiągnięć.
Obecnie w ofercie marki Suunto są zarówno nowoczesne zegarki sportowe, smartwatche, kompasy, jak również profesjonalne urządzenia dla nurków.
Suunto - fińskie dziedzictwo
Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy.
W latach 90. Suunto wyspecjalizowało się w produkcji profesjonalnych urządzeń dla nurków, wspinaczy i innych sportowców wyczynowych. Przez kolejne dekady wielofunkcyjne komputery wielkości zegarka docierały na najwyższe szczyty gór i głębiny morskie na świecie.
Ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów Suunto do dziś przynoszą efekty. Są nimi kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Suunto - niezawodny i blisko natury
Niezawodność zegarków Suunto potwierdzają nie tylko lata doświadczeń, lecz także liczne testy wytrzymałości. Finlandia, kraj o ostrym klimacie i mroźnych zimach, gdzie człowiek ciągle styka się z dzikością natury, jest idealnym środowiskiem do przeprowadzania testów w skrajnie trudnych warunkach.
Obcowanie z dziką naturą, to także lepsze jej zrozumienie. Dbanie o naszą planetę głęboko zakorzenione jest w fińskiej mentalności. W związku z tym firma Suunto angażuje się w ochronę środowiska i zapobiega jego zanieczyszczaniu poprzez odpowiedzialne projektowanie i wytwarzanie swoich produktów.
-------
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków
http://suunto.biuroprasowe.pl
ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.