Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia fizycznego i psychicznego. Aplikacje na rok 2025 można składać do 12 grudnia 2024 r. za pośrednictwem strony internetowej www.asics.com/frontrunner.
ASICS FrontRunner to wyjątkowa społeczność, która działa w ponad 30 krajach i zrzesza ponad 600 biegaczy – od początkujących po doświadczonych sportowców. Ideą zespołu jest przekonanie, że bieganie nie tylko wzmacnia ciało, ale przede wszystkim ma potężny wpływ na zdrowie psychiczne, zapewniając balans i lepsze samopoczucie. Polską drużynę tworzy obecnie 50 osób, a tegoroczna rekrutacja otwiera szansę na dołączenie do tej inspirującej społeczności.
ASICS FrontRunner to coś więcej niż drużyna biegaczy – to miejsce, gdzie każdy z nas może odkryć swoje możliwości, inspirować się i motywować nawzajem. Dołączenie do tej grupy to okazja do rozwoju, dzielenia się swoją pasją i promowania idei ruchu jako sposobu na zachowanie równowagi umysłowej i fizycznej. Bieganie to podróż, w której wsparcie innych jest bezcenne, a w ASICS FrontRunner czujemy, że działamy razem, niezależnie od tego, czy biegamy maratony czy dopiero zaczynamy swoją przygodę z tym sportem – mówi Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
ASICS FrontRunner zaprasza biegaczy w każdym wieku, na każdym poziomie zaawansowania i z każdego zakątka Polski. Program daje możliwość regularnych spotkań i wspólnych treningów oraz uczestnictwa w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach biegowych, które zespalają grupę i pozwalają dzielić się doświadczeniami.
Więcej informacji o rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.asics.com/frontrunner.
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.