Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia fizycznego i psychicznego. Aplikacje na rok 2025 można składać do 12 grudnia 2024 r. za pośrednictwem strony internetowej www.asics.com/frontrunner.
ASICS FrontRunner to wyjątkowa społeczność, która działa w ponad 30 krajach i zrzesza ponad 600 biegaczy – od początkujących po doświadczonych sportowców. Ideą zespołu jest przekonanie, że bieganie nie tylko wzmacnia ciało, ale przede wszystkim ma potężny wpływ na zdrowie psychiczne, zapewniając balans i lepsze samopoczucie. Polską drużynę tworzy obecnie 50 osób, a tegoroczna rekrutacja otwiera szansę na dołączenie do tej inspirującej społeczności.
ASICS FrontRunner to coś więcej niż drużyna biegaczy – to miejsce, gdzie każdy z nas może odkryć swoje możliwości, inspirować się i motywować nawzajem. Dołączenie do tej grupy to okazja do rozwoju, dzielenia się swoją pasją i promowania idei ruchu jako sposobu na zachowanie równowagi umysłowej i fizycznej. Bieganie to podróż, w której wsparcie innych jest bezcenne, a w ASICS FrontRunner czujemy, że działamy razem, niezależnie od tego, czy biegamy maratony czy dopiero zaczynamy swoją przygodę z tym sportem – mówi Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
ASICS FrontRunner zaprasza biegaczy w każdym wieku, na każdym poziomie zaawansowania i z każdego zakątka Polski. Program daje możliwość regularnych spotkań i wspólnych treningów oraz uczestnictwa w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach biegowych, które zespalają grupę i pozwalają dzielić się doświadczeniami.
Więcej informacji o rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.asics.com/frontrunner.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.