Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Zarówno codzienne aktywności, jak i ekstremalne treningi mogą być prostsze. Ceniona fińska marka zegarków sportowych Suunto prezentuje nowe modele Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum.
Flagowe modele zegarków sportowych marki Suunto doczekały się nowych wersji Premium. Poszerzone zostały o dodatkowe funkcje dotyczące nawigacji, a także udoskonalone pod względem wizualnym i wytrzymałościowym. Poznaj szczegóły, wybierz model dostosowany do Twoich potrzeb i zacznij przygodę z marką Suunto.
Suunto 7 Titanum - Smartwatch dla aktywnych
Suunto 7 Titanum to smartwatch, który zadowoli wszystkich miłośników aktywnego trybu życia, ponieważ łączy w sobie funkcje przydatne na co dzień, jak również świetnie sprawdza się podczas treningów. Idealny podczas biegania po parku, na wycieczkach rowerowych, przydatny także w biurze i w pracy, ponieważ posiada ponad 70 trybów sportowych oraz system Wear OS firmy Google™, który zapewnia obsługę tysięcy aplikacji ze sklepu Google Play. Ale to nie wszystko. Oto nowe funkcje Suunto 7 Titanum:
- Kompleksowa analiza snu m.in. czas trwania oraz kolejne etapy snu, a także informacje dotyczące tętna w czasie rzeczywistym, które pozwalają na większą kontrolę aktywności.
- Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią, która gwarantuje większą wytrzymałość i elegancki design w jednym.
- Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu.
- Elegancki i miękki pasek z mikrofibry, który idealnie dostosowuje się do kształtu nadgarstka i pasuje do każdej stylizacji.
Zegarek będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych o matowych odcieniach inspirowanych naturą: czarny (Matte Black Titanium) oraz szary (Stone-Grey Titanium).
Suunto 9 Titanum - ekstremalne wyprawy pod kontrolą
Wymagające wyprawy i ekstremalne treningi potrzebują odpowiedniego wsparcia. Z miłości do przygód powstał Suunto 9 Titanum - zegarek sportowy, który pomoże sięgać wyżej i osiągać kolejne wyznaczane cele. Przetestowany pod kątem zgodności ze standardami wojskowymi Stanów Zjednoczonych [MIL-STD-810] zadowoli nawet najbardziej wymagających sportowców.
Oto nowe funkcje Suunto 9 Titanum:
- Inteligentny system GPS, który może działać aż do 170 godzin na baterii w trybie “Wycieczka”.
- Nowe funkcje w nawigacji przy użyciu tzw. punktów POI m.in. zapisywanie lokalizacji docelowej na bieżąco podczas wyprawy w zegarku lub wcześniej w darmowej aplikacji Suunto, a także płynna nawigacja do celu.
- Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw.
- Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią - wytrzymałość i elegancki design w jednym.
- Kompleksowe funkcje śledzenia pogody i ponad 80 gotowych trybów sportowych.
- Odporne na ścieranie, działalność promieni słonecznych i wody paski tekstylne w dwóch rozmiarach.
Nowy model Suunto 9 Titanum będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych inspirowanych barwami natury. Są to: Granite Blue Titanium, Charcoal Titanium.
Nowe modele można kupić w sklepie online www.suunto.com oraz m.in. w RTV Euro AGD, Media Expert, Komputronik, X-Kom i Zegarownia.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.