Komunikaty PR

Wysokiej jakości rozwiązania łazienkowe GROHE do indywidualnych projektów

2023-07-31  |  11:12
Biuro prasowe

Indywidualność nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia w dziedzinie aranżacji wnętrz. Konsumenci uwielbiają samodzielnie szukać inspiracji, aby znaleźć idealne rozwiązanie do swojego domu. Nic więc dziwnego, że w łazience, podobnie jak w innych częściach domu, kładzie się coraz większy nacisk na design. 
Niegdyś jedynie funkcjonalne pomieszczenie, dziś powinno odpowiadać indywidualnym potrzebom i odzwierciedlać osobowość domowników. Jednak w przypadku projektowania łazienki, aby zrealizować swój plan, klienci potrzebują wsparcia profesjonalistów.

Właśnie z tego powodu GROHE, wiodąca globalna marka kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych, stworzyła portfolio GROHE Professional, w którym znajdują się kompleksowe rozwiązania łazienkowe. Dzięki nim można z łatwością wyrazić gust wnętrzarski oraz dostosować armaturę do stylu życia. Zaletą propozycji GROHE jest łatwy i szybki montaż, wykonywany przez profesjonalnych partnerów marki. GROHE Professional to także kompleksowy program usług i szkoleń, dzięki któremu eksperci z branży są zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami oraz produktami, aby zaoferować klientom jak najlepsze doradztwo. 

 

GROHE Eurosmart –  przystępna cenowo odpowiedź na indywidualne potrzeby 
Wymagania co do komfortu i designu są tak różnorodne, jak sami konsumenci. Kolekcja GROHE Eurosmart oferuje przystępny cenowo, nowoczesny design, który wprowadza domową atmosferę do łazienki. Armatura ta cechuje się wytrzymałością i ułatwia prowadzenie bardziej ekologicznego stylu życia. Jednocześnie można dostosować ją do różnych warunków mieszkaniowych. Wszechstronna i uniwersalna kolekcja wpisze się w indywidualne potrzeby klientów. W ofercie znajdziemy cztery różne rozmiary produktów, od S do XL, zarówno tradycyjne dźwignie, jak i warianty bezdotykowe oraz baterię hybrydową. Wybrane baterie umywalkowe wyposażone zostały w technologię GROHE SilkMove ES (Energy Saving). Jest to innymi słowy opcja zimnego startu, która polega na tym, że kiedy dźwignia jest w pozycji środkowej, bateria dostarcza tylko zimną wodę, ograniczając tym samym niepotrzebne zużycie wody gorącej. Z kolei technologia GROHE Water Saving zmniejsza przepływ wody, ale w połączeniu z perlatorem zapewnia idealnie napowietrzony, miękki strumień. Oba te rozwiązania redukują zużycie surowców, nie zmniejszając przy tym komfortu użytkowania produktów. W portfolio GROHE Professional konsumenci znają także dopasowaną ceramikę GROHE BauEdge, z którą stworzą spójną aranżację w łazience. Dzięki smukłym krawędziom, kolekcja ta perfekcyjnie łączy się pod względem designu i funkcjonalności z baterią GROHE Eurosmart. Uzupełnieniem całości może być natomiast bateria prysznicowa Grohtherm 500, która stanowi podstawowy wariant serii Grohtherm dla osób, chcących cieszyć się zaletami armatury termostatycznej w przystępnej cenie.

 

GROHE Eurosmart Cosmopolitan – spersonalizowana łazienka zrealizowana przez profesjonalistów 
Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan została zaprojektowana, aby wyrazić indywidualny styl i zapewnić komfort w jednym z najbardziej lubianych miejsc w domu. Umożliwia ona spersonalizowaną modernizację łazienki, tworząc jednocześnie ekologiczną i elegancką aranżację wnętrza. Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan również została wyposażona w technologie GROHE SilkMove Energy Saving oraz GROHE Water Saving. Baterie można z powodzeniem połączyć ze słuchawkami prysznicowym GROHE Tempesta, które wyróżniają się nowoczesnym designem, wyborem różnych rodzajów strumieni oraz funkcją oszczędzania wody.

 

GROHE Essence – najlepsze kolory dzięki nowoczesnej technologii PVD
Subtelny design sprawia, że kolekcja GROHE Essence doskonale sprawdzi się w łazience, która ma być miejscem relaksu. Ponadto bogata oferta kolorów pomaga dobrać rozwiązania łazienkowe, kierując się gustem i osobowością domowników. Nowy odcień czerni Phantom Black poszerza dodatkowo już bogaty wybór 9 różnych opcji kolorystycznych.
W przypadku kolorów takich jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite, marka GROHE wykorzystuje technologię PVD (physical vapor deposition), która stosowana jest w zakładach produkcyjnych marki. Wywodzi się ona z przemysłu lotniczego i wyznacza nowe standardy w kwestii jakości powłok armatury. Technologia ta zapewnia szerszy wybór kolorów, jednocześnie oferując powierzchnie, które są trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia galwaniczne. W taki sposób baterie utrzymują swój piękny wygląd przez długie lata.
Niezależnie od tego, jakie wymagania posiada klient, marka GROHE oferuje rozwiązania, które można dopasować do niemal każdej wizji łazienki – dostarczone i zainstalowane przez profesjonalistów.

Więcej inspiracji znajduje się na wirtualnej platformie GROHE X.

----------------------------------------

O GROHE 
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój, dzięki którym od lat tworzy rozwiązania będące odzwierciedleniem dewizy Pure Freude an Wasser. Produkty, takie jak kolekcja armatury GROHE Eurosmart lub kolekcja baterii termostatycznych, a także przełomowe innowacje, np. systemy kuchenne GROHE Blue potwierdzają ogromne doświadczenie w branży. Rozwiązania te powstają z myślą o potrzebach konsumentów, by ułatwiać im życie oraz dbać o ekologię. Marka zapewnia także produkty i usługi będące wsparciem w pracy profesjonalistów, m.in. GROHE GIVE – program szkoleniowy dla młodych instalatorów. 
Woda leży u źródła wszystkich działań marki GROHE. Dlatego firma jest zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2* przez rozwiązania produktowe oszczędzające wodę i energię, ograniczanie do niezbędnego minimum plastikowych elementów w opakowaniach produktów aż po wprowadzenie na rynek produktów z certyfikatem Cradle to Cradle Certified®. Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2, więcej na green.grohe.com.  
 
Informacje o LIXIL  
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które pozwalają radzić sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające oblicze domów. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim zrównoważonym sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 60 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Przemysł

Robotyzacja i automatyzacja stają się codziennością w produkcji i logistyce. To odpowiedź na wyzwania demograficzne

Stale rosnący w społeczeństwie udział osób w wieku poprodukcyjnym i zmniejszająca się baza osób aktywnych zawodowo sprawiają, że automatyzacja i robotyzacja znacznie przyspieszają. Eksperci uspokajają, że nie oznacza to redukcji zatrudnienia, tylko dostosowywanie działalności, zwłaszcza produkcji, magazynów i centrów logistycznych, do potrzeb zmieniającego się świata i rynku pracy. Dla pracowników może to oznaczać potrzebę wypracowania nowych kompetencji, ale też szansę na rozwój – podkreślają eksperci IKEA.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.