Wszechstronny adapter Hama z wtyczką i gniazdem USB-C oraz złączem Jack
Do szerokiego porfolio produktów niemieckiego producenta dołączył adapter w formie karty dźwiękowej na USB. Pozwala na podłączenie słuchawek, zestawu słuchawkowego lub głośnika do komputera z gniazdem USB typu C. Dzięki standardowi Power Delivery umożliwia też ładowanie urządzenia.
Adapter ma bardzo niewielki rozmiar, dzięki czemu jest poręczny i sprawdza się podczas podróży. Wąska wtyczka wyjątkowo przyda się w przypadku urządzeń płaskich i przenośnych albo w miejscach o ograniczonej przestrzeni.
Adapter służy do podłączenia komputera stacjonarnego, laptopa, MacBooka, tabletu czy telefonu komórkowego z obustronnym złączem typu USB C do słuchawek, zestawu słuchawkowego lub głośnika oraz do jednoczesnego zasilania i ładowania.
Ta mobilna karta dźwiękowa w postaci USB zapewnia doskonałą jakość dźwięku stereo hi-fi o wysokiej rozdzielczości. Trzeba podkreślić, że gniazdo USB-C obsługuje standard USB Power Delivery (USD PD), zaś gniazdo 3,5 mm obsługuje transmisję dźwięku w jakości stereo.
Wyjątkowa jakość dźwięku to zasługa solidnego przetwornika cyfrowo-analogowego (DAC). Adapter jest odpowiedni dla urządzeń z trzy- i czterobiegunowymi gniazdami 3,5 mm Jack. Z kolei złącze USB-C obsługuje zasilanie o mocy do 100 W.
W urządzeniu pamiętano o zastosowaniu elastycznych materiałów, co minimalizuje ryzyko złamania przewodu. Dobrej jakości materiały i wykonanie gwarantują uzyskanie optymalnej jakości transmisji.
Gwarancja na tę nowość produktową wynosi 10 lat.
Niewiążąca cena detaliczna adaptera Hama z wtyczką i gniazdem USB-C oraz złączem Jack wynosi 99 zł.
Wszystkie szczegóły znajdziemy na oficjalnej stronie dystrybutora https://pl.hama.com.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.