Komunikaty PR

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

2024-04-29  |  11:00

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More Place, Tomasz Pietrzyński. Deweloper buduje Osiedle Przy Jeziorach w Poznaniu i od kilku tygodni specjaliści z biura sprzedaży mają znacznie więcej pracy. Warto też wspomnieć, że ceny domów stabilizują się.

 

Klienci poszukujący własnego miejsca do życia zwykle zaczynają od rozstrzygnięcia kwestii kluczowej, tj. „dom czy mieszkanie”. Każde rozwiązanie ma swoje pozytywne strony, ale też pewne niedostatki, czy wręcz wady. Najbardziej znacząca różnica ogniskuje się wokół pojęcia „przestrzeń”, ponieważ wybierając dom, zwykle myślimy o większym osiedlu, z bardziej przestrzennymi częściami wspólnymi. Dom to najczęściej miejsce docelowe, mieszkanie to większe możliwości inwestycji, chociażby ze względu na wynajem takiego lokum. Między innymi dlatego ceny mieszkań w centrum z miesiąca na miesiąc rosną, z kolei domów – powoli stabilizują się. Dowodzą temu chociażby raporty portalu nieruchomości-online.pl. – To bardzo pozytywna wiadomość dla osób, które w najbliższym czasie planują zakup domu. Trzeba przyznać, że w ostatnich tygodniach przybywa nam znacząco rezerwacji, co zbiegło się z początkiem wiosny. Podczas ciepłych dni zdecydowanie bardziej dostrzegamy potrzebę posiadania przestrzeni do wypoczynku na świeżym powietrzu. Wówczas coraz częściej klienci marzą o domu, zamiast mieszkania. Generalnie wiosenne ożywienie na rynku nieruchomości też jest dostrzegalne i pozytywna zmiana nastrojów. Co ciekawe, coraz więcej zapytań otrzymujemy poprzez media społecznościowe, co oznacza, że młode pokolenie śmiało weszło na rynek nieruchomości – opisuje Tomasz Pietrzyński, członek zarządu firmy More Place.

 

Lokale bliźniacze w ramach oferty Osiedla Przy Jeziorach spełniają kryteria klientów, szczególnie w kontekście przestrzeni. Inwestycja jest zaprojektowana i zrealizowana kompleksowo, wraz z alejką wewnętrzną z kostki brukowej, chodnikami oraz miejscami postojowymi. Zabudowa bliźniacza zapewnia przestrzeń między budynkami, a duże działki to gwarancja przestronnego zielonego ogrodu. Jeden z domów bliźniaczych jest położony na działce o powierzchni ponad 1200 mkw., a takich propozycji na rynku pierwotnym w zasadzie nie ma. – Klienci zdecydowanie stawiają na ten aspekt i dlatego decydują się na nasze domy – potwierdza Tomasz Pietrzyński. Kolejna kwestia, ważna dla nabywców to przestrzeń mieszkalna. Na parterze każdego lokalu bliźniaczego znajduje się strefa dzienna, czyli salon, osobna kuchnia, toaleta oraz jeden lub dwa pokoje, w zależności od wariantu projektu. Na piętrze dostępne są po dwa przestronne pokoje, oddzielna garderoba, toaleta oraz dodatkowe pomieszczenie np. na pralnio-suszarnię. Jest to klasyczny podział na strefę dzienną i wypoczynkową na piętrze, co w połączeniu z dużym ogrodem daje nabywcom duże poczucie komfortu. Całość uzupełniają ciekawe opcje dodatkowe, jak wiata garażowa, instalacja inteligentnego domu, czy trawa z rolki. – W ramach sprzedaży lokali bliźniaczych przy ul. Golęczewskiej w Poznaniu zapraszamy także na spotkania pokazowe, które są możliwe po uprzednim umówieniu się. Warto zobaczyć osiedle na własne oczy, jak i okolicę. Całość tworzy niepowtarzalny klimat, zwłaszcza teraz, kiedy wszędzie jest zielono. Kto do nas przyjeżdża, zwykle decyduje się na dom na Osiedlu Przy Jeziorach, zamiast mieszkania – podsumowuje przedstawiciel firmy More Place.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.