Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
Smartfony ZTE Blade to seria przystępnych cenowo telefonów zbalansowanych pod kątem stosunku ceny do jakości. Charakteryzują się one estetycznym i niebanalnym designem oraz odpowiednio dobranymi do poziomu cen parametrami technicznymi. Urządzenia te to idealny wybór dla osób, które szukają nieskomplikowanego telefonu w atrakcyjnej cenie.
Z okazji wiosennej promocji rabatem objęte zostały najlepiej wyspecyfikowane modele. Jednym z nich jest np. elegancki ZTE Blade V50 Design z pamięcią 8/256 GB oraz 6.6” wyświetlaczem i dużą baterię o pojemności 5000 mAh z funkcją szybkiego ładowania 22.5 W. Model ten do 12 maja br. można nabyć zaledwie za 599 zł! Najtańszy z modeli Blade w promocji kosztuje zaledwie 249 zł.
Wiosenną promocją objęte są następujące modele smartfonów ZTE Blade:
Model | Kolor | Cena regularna (PLN) | Cena po rabacie (PLN) | Rabat (PLN) |
ZTE Blade A53+ 2/64GB | Szary | 349,00 | 249,00 | 90,00 |
ZTE Blade A71 3/64GB | Niebieski | 399,00 | 279,00 | 120,00 |
ZTE Blade A53 Pro 4/64GB | Niebieski | 449,00 | 299,00 | 150,00 |
ZTE Blade A73 | Czarny, niebieski | 449,00 | 399,00 | 50,00 |
ZTE Blade A72s 3/128GB | Szary, niebieski | 499,00 | 379,00 | 120,00 |
ZTE Blade V40 Design 4/128GB | Szary | 549,00 | 429,00 | 120,00 |
ZTE Blade V50 Design 4/128GB | Czarny, fioletowy | 699,00 | 599,00 | 100,00 |
Smartfony w obniżonych cenach są dostępne w oficjalnym sklepie producenta zteshop.pl oraz u najważniejszych parterów firmy: Media Expert oraz x-Kom.
- https://zteshop.pl/lp/majowkowa-superoferta-na-smartfony-zte-blade
- https://www.mediaexpert.pl/smartfony-i-zegarki/smartfony/popularne-serie_zte?sort=price_desc
- https://www.x-kom.pl/szukaj?sort_by=price_desc&q=zte&grupa=4-smartfony-i-smartwatche&kategoria=1590-smartfony-i-telefony
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Prezent komunijny dla małego gracza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.