Weź udział w konkursie i wygraj Huawei P40 Pro, MatePad Pro lub smartwatch
Huawei zachęca fanów skupionych w Społeczności marki do wzięcia udziału w konkursie, w którym trzech zwycięzców zostanie nagrodzonych voucherem uprawniającym do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei – tabletu MatePad Pro, smartfona Huawei P40 Pro lub nowego smartwatcha. Dwa ostatnie urządzenia zostaną zaprezentowane już w najbliższy czwartek, 26 marca, podczas oficjalnej globalnej premiery. Pierwsza runda konkursu potrwa do 25 marca.
Aby wygrać voucher upoważniający do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei, wystarczy zapisać się do newslettera marki: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser-p40.html oraz w komentarzu pod postem na stronie:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_23403/ odpowiedzieć na pytanie „jaka funkcja nowego smartfona, tabletu lub smartwatcha skłoniłaby Cię do zmiany obecnego urządzenia?”.
Trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone – smartfonem P40 Pro za pierwsze miejsce, tabletem Huawei MatePad Pro za drugie miejsce oraz najnowszym smartwatchem za trzecie miejsce. Voucher na ich zakup będzie można wykorzystać w sklepie internetowym huawei.pl. Zwycięzcy o wygranej zostaną poinformowani w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Huawei przewidział jeszcze dwie rundy konkursu na przestrzeni dwóch kolejnych tygodni.
Już w najbliższy czwartek, 26 marca, Huawei podczas oficjalnej premiery zaprezentuje najnowsze smartfony z flagowej serii P, Huawei P40 i P40 Pro, a także nowy smartwatch. Oficjalną premierę, w postaci livestream’u, będzie można oglądać od godz. 14:00, link do transmisji online pojawi się na kanałach social media Huawei już wkrótce.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.