Vouchery o wartości 149,90 zł na filmy w Huawei Video
Użytkownicy najnowszych flagowych smartfonów Huawei P40 i P40 Pro mogą teraz skorzystać z kuponu upoważniającego do bezpłatnego obejrzenia 10 wybranych filmów dostępnych w Huawei Video. Kupon obejmuje produkcje dostępne w katalogu Rakuten TV, a jego wartość wynosi 149,90 zł.
Promocja potrwa do 15 lipca. Voucher można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego pobrania.
Aby odebrać kupon, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. Osoby, które nie posiadają jeszcze swojego Huawei ID, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” w swoim telefonie.
W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner na stronie głównej Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 10 kuponów o łącznej wartości nawet 149,90 zł (14,90 zł za wypożyczenie jednego filmu HD) zostanie automatycznie wysłanych na konto użytkownika. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Voucher można wykorzystać na filmy z oferty Rakuten TV, w tym najnowsze produkcje takie jak „Bliźniak”, kreskówkę „Rodzina Addamsów” czy zdobywcę Oscara, film „Rocketman”.
Każdy użytkownik smartfona Huawei P40 lub P40 Pro może skorzystać z vouchera tylko raz. Kupony są ważne przez 60 dni od momentu ich aktywowania na koncie.
Usługa Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach i tabletach Huawei. Usługa wystartowała w Polsce wraz z premierą najnowszych smartfonów z flagowej serii P40. Na pozostałych urządzeniach z EMUI 8.0 i wyższym usługę można zaktualizować ręcznie za pośrednictwem Huawei AppGallery.
Z treści zamieszczonych w Huawei Video można korzystać w elastyczny sposób – poprzez subskrypcję lub jednorazowe wypożyczanie. Można też oglądać darmowe treści, które będą dostępne po wejściu w aplikację. Najnowsze produkcje kinowe będzie można wypożyczać na 48 godzin bez konieczności subskrybowania usługi. W bibliotece Huawei Video można znaleźć treści dostarczane przez międzynarodowych i europejskich dostawców rozrywki, między innymi Rakuten TV, FilmBox, DailyMotion czy BBC News.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.