Vouchery na filmy w Huawei Video dla smartfonów P40 lite
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą skorzystać z kuponu upoważniającego do bezpłatnego obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w usłudze Huawei Video. Wartość vouchera wynosi 44,97 zł, a promocja potrwa do 15 lipca. Kupon można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Usługa Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach Huawei. Umożliwia też oglądanie programów na żywo – na przykład już 8 maja o godz. 19:00 za pośrednictwem Huawei Video będzie można wysłuchać koncertu jazzowego „The Heart of Jazz”.
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą teraz wypróbować usługę Huawei Video na swoim smartfonie i skorzystać z kuponu upoważniającego do obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w Huawei Video. Aby odebrać kupon, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. Osoby, które nie posiadają jeszcze swojego Huawei ID, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” w swoim telefonie.
W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner na stronie głównej Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 3 kupony o łącznej wartości 44,97 zł zostaną automatycznie wysłane na konto użytkownika do bezpłatnego wykorzystania. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Każdy użytkownik smartfona Huawei P40 lite może skorzystać z vouchera tylko raz. Kupony są ważne przez 60 dni od momentu ich aktywowania na koncie.
Od kwietnia promocja dostępna jest również dla posiadaczy smartfonów Huawei P40 i P40 Pro - potrwa ona do 15 lipca. W tym przypadku użytkownicy mają do wykorzystania aż 10 kuponów na filmy z oferty Rakuten TV.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.