USB-C, USB-A oraz Lightning w jednym kablu Montis

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Poręczny kabel 4w1 dla wygody ładowania i przesyłania danych
Na co dzień korzystamy z wielu różnych urządzeń elektronicznych. Każde z nich ma różne porty - bardziej nowoczesny USB-C, starszy, ale wciąż używany USB-A czy przeznaczony dla urządzeń marki Apple Lightning. Czy do ich ładowania oraz przesyłania danych trzeba kupować oddzielne kable? Może to być zarówno wyzwanie dla portfela, jak i zagracanie szuflad dodatkowymi kablami.
Okazuje się, że niekoniecznie. Rozwiązaniem mogą być kable z różnymi końcówkami. Umożliwiają ono podpinanie różnych urządzeń z różnymi portami.
Taki właśnie kabel 4w1 poleca marka Montis. MT128 ma jedno złącze USB-A, jedno Lightning oraz dwa USB-C (złącza główne).
Oferuje różne moce i prąd ładowania w zależności od typu złącza: 20 W dla połączenia Lightning do USB-C, 65 W dla USB-C do USB-C oraz 5A 2A dla USB-A do USB-C i USB-A do Lightning. Obsługiwany standard USB to 2.0. Oznacza to, że maksymalna prędkość przesyłanych danych to 480 Mb/s.
Konstrukcja kabla jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Jeśli chcemy odsłonić złącze USB-C, odpinamy którąś górną część ze złączem USB-A lub Lightning. Kabel Montis MT128 ma długość 1 metra. Nadaje się w sam raz do domu czy użytku biurowego. Za jego wytrzymałość odpowiada nylonowy oplot.
Najważniejsze cechy kabla 4w1 Montis MT128:
-
cztery złącza: dwa USB-C, jedno USB-A oraz Lightning;
-
wygodna konstrukcja;
-
standard USB 2.0;
-
długość 1 metra;
-
obsługa różnych prędkości i napięć ładowania;
-
wytrzymały oplot.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.