Komunikaty PR

Urządzenia dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami

2021-06-11  |  09:30

Firma Lexmark w standardzie wprowadziła wiele udogodnień, które ułatwiają pracę wszystkim użytkownikom, a szczególnie osobom ze szczególnymi potrzebami. Panele sterowania, które przechylają się z poziomu do pionu, tace na papier, które można zamknąć bardzo niewielką siłą, wbudowaną nawigację głosową i gniazdo słuchawkowe do prywatnego słuchania oraz podniesione ikony na klawiaturze, to tylko niektóre funkcjonalności, w które wyposażone są urządzenia.

Dzięki takiemu podejściu firma oferuje produkty zapewniające pracownikom ze szczególnymi potrzebami wygodne drukowanie, kopiowanie, faksowanie, wysyłanie wiadomości e-mail i skanowanie.

- Chcemy pomóc wszystkim użytkownikom firmy Lexmark w zwiększeniu produktywności - wyjaśnia Mariusz Ożarowski, Head of Service Delivery, Lexmark EEMEA - Dlatego stosujemy systematyczne podejście do opracowywania technologii, które eliminują fizyczne bariery dla sukcesu w miejscu pracy, ułatwiając wszystkim wykonywanie typowych zadań, takich jak drukowanie lub skanowanie dokumentów.

Trzydzieści lat temu pierwsze urządzenia marki Lexmark zostały wysłane do klientów, żeby wesprzeć szerokie grono pracowników w różnych miejscach pracy, w tym w biurach, sklepach detalicznych, magazynach, szkołach i szpitalach. Użyteczność i dostępność dla każdego są kluczowymi kryteriami projektowania urządzeń Lexmarka niezależnie od tego, gdzie są one umieszczone.

Od 1991 roku dostępność stała się podstawowym celem na każdym etapie naszego rozwoju – chcemy, aby każdy produkt był łatwy w obsłudze dla wszystkich użytkowników niezależnie od ich stopnia zaawansowania. Zdefiniowaliśmy procesy i metodologię, które zapewniają odpowiednią dostępność naszych produktów. Działamy w oparciu o informacje od naszych klientów – na ich podstawie wprowadzamy zmiany w projekcie i testujemy nowe funkcje. Mamy prostą metodę: zaczynamy od klienta.

Podejście to jest realizowane przez Radę Dostępności firmy Lexmark, w skład której wchodzą projektanci produktów, inżynierowie oprogramowania, eksperci ds. użyteczności, projektanci rozwiązań i autorzy publikacji. Aby określić najlepszą drogę dla przyszłych generacji produktów firmy Lexmark, Rada monitoruje przepisy i regulacje, przeprowadza badania z klientami i użytkownikami oraz konsultuje się z ekspertami ds. dostępności.

- Jesteśmy dumni z naszego innowacyjnego podejścia do ułatwień dostępu, które umożliwiają korzystanie z naszych produktów wszystkim klientom - mówi Mariusz Ożarowski.

Wyposażona w szerokie spektrum danych Rada współpracuje ze społecznością programistów firmy Lexmark, aby wprowadzać ulepszenia w projektach obecnych i przyszłych produktów. Stosując zasady projektowania uniwersalnego, Rada Dostępności pomaga w dostarczaniu dostępnych urządzeń do obrazowania i oprogramowania wspomagającego ich pracę, dzięki czemu wszyscy klienci firmy Lexmark mogą w pełni wykorzystać swoje unikalne umiejętności i zdolności w miejscu pracy.

Nasze 30-letnie doświadczenie wykorzystujemy, żeby zapewniać coraz lepsze rozwiązania naszym klientom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.