Umywalki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2021”
Nieregularne umywalki MODUO w wersji 45 oraz 55 cm od Cersanit zakwalifikowały się do finału najstarszego w Polsce konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2021”. Swoje nominacje produkty otrzymały w kategorii „Dom”. To już kolejny rok z rzędu, kiedy marka wyróżniona zostaje w tym prestiżowym plebiscycie.
„Dobry Wzór” to najstarszy, organizowany w Polsce konkurs o tematyce wzorniczej. Już od 28 lat jury składające się z Ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz niezależnych specjalistów nagradza najlepszy design w ponad dwudziestu kategoriach. Wśród docenionych w tegorocznej edycji produktów znajdziemy nablatowe umywalki MODUO marki Cersanit o organicznych kształtach w rozmiarze 45 i 55 cm.
Połączenie nowatorskiego designu z niezwykłą funkcjonalnością
Podczas obrad Ekspertów konkursu „Dobry Wzór 2021” w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego pozytywnie ocenione zostało zgłoszenie marki Cersanit, tym samym kwalifikując umywalki nieregularne MODUO do finału prestiżowego konkursu w kategorii „Dom”. Za design tych produktów odpowiada Agnieszka Pikus, designerka i pracownik w firmie Cersanit. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz odwołując się do przodujących na ryku trendów, udało się uzyskać umywalki zachwycające swoją minimalistyczną elegancją, ale jednocześnie intrygujące nietuzinkową formą. Dodatkowymi zaletami produktu są możliwość dowolnego obrotu na blacie w zakresie 360 stopni, a także opcja konfigurowania zarówno z baterią nablatową, jak i podtynkową. Te dwa aspekty znacząco poszerzają możliwości aranżacyjne i pozwalają wpisać umywalki w szereg różnych stylów i preferencji. Produkt inspiruje do tworzenia niepowtarzalnej stylistyki oraz rozbudza wyobraźnię, gwarantując wprowadzenie do przestrzeni łazienkowej zupełnie nową energię.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.