Ulubiona muzyka i podcasty ze Spotify dostępne offline w zegarkach Suunto.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Podczas treningów i aktywności na świeżym powietrzu często towarzyszy Ci muzyka? Teraz Twoje ulubione playlisty oraz podcasty możesz pobrać ze Spotify bezpośrednio na swój zegarek Suunto 7 i słuchać offline. Ruszaj w teren przy dźwiękach muzyki i osiągaj nowe cele!
Muzyka ma wielką moc, potrafi wzruszać, motywować, a także poruszać nasze najczulsze struny. Teraz możesz ruszyć przed siebie w rytm muzyki, sterując nią z poziomu zegarka na nadgarstku. Jest to możliwe dzięki najnowszej aktualizacji, która pozwoli na korzystanie offline z aplikacji Spotify w zegarkach Suunto 7.
Dzięki nowym zmianom każdy użytkownik Suunto 7 będzie miał możliwość pobrania bezpośrednio na swój zegarek wybranych utworów, albumów, playlist, czy podcastów. Oznacza to, że bez konieczności połączenia z internetem oraz posiadania telefonu w zasięgu ręki będzie można delektować się ulubionymi utworami lub programami w dowolnym miejscu. Przy codziennych aktywnościach, na zakupach, na spacerze, podczas biegania, jazdy na rowerze lub treningu na siłowni — muzyka może towarzyszyć Ci wszędzie.
Jak to działa? Wystarczy w aplikacji Spotify dostępnej w zegarku znaleźć utwory, które planujemy pobrać np. naszą ulubioną playlistę do biegania. Następnie należy wybrać opcję “pobierz”. Po ściągnięciu wybranych list odtwarzania, albumów lub podcastów z biblioteki Spotify, przy ich nazwach powinna pojawić się mała zielona strzałka. Teraz wystarczy już tylko podłączyć słuchawki, włączyć play i rozpocząć muzyczną ucztę, gdziekolwiek jesteś.
Ale to nie wszystko. Odsłuchiwane pliki możesz wstrzymać lub pomijać w dowolnym momencie, co więcej masz możliwość także sterować odtwarzaniem wszystkiego, od urządzeń bezprzewodowych po telewizory i konsole do gier za pomocą Spotify Connect — i to również bezpośrednio z poziomu zegarka.
Nowa aktualizacja jest dostępna już od 27 sierpnia 2021 r.
Nie czekaj — Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.