Komunikaty PR

TP-Link Archer A8 – WiFi AC1900 w niskiej cenie

2020-09-21  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.03 MB )

Archer A8 to gigabitowy router bezprzewodowy od TP-Link dedykowany wymagającym użytkownikom, którzy dbają o swój domowy budżet. Urządzenie pracuje w standardzie AC1900 (WiFi5) i wykorzystuje najnowsze technologie wspierające wysoką wydajność sieci bezprzewodowej. Router został bardzo atrakcyjnie wyceniony.

Archer  A8 oferuje łączną przepustowość do 1900 Mb/s w dwóch pasmach transmisji (do 600 Mb/s w paśmie 2,4GHz oraz do 1300 Mb/s w paśmie 5GHz). Dzięki temu użytkownicy mogą używać pasma 5GHz do bardziej wrażliwych na opóźnienia zastosowań, np. transmisji wideo w jakości HD lub rozgrywek online, a w tym samym czasie, poprzez połączenie w paśmie 2,4GHz, korzystać z codziennych, mniej wymagających aplikacji, takich jak poczta elektroniczna czy przeglądarka internetowa.

Zastosowana technologia Smart Connect sprawia, że Archer A8 automatycznie wybiera najlepsze pasmo dla każdego sprzętu połączonego z siecią. Trzy zewnętrzne anteny odpowiadają za zasięg i stałą siłę sygnału w każdym zakamarku domu. Ich praca wspierana jest przez technologię kształtowania wiązki (Beamforming), która umożliwia zlokalizowanie łączących się z routerem urządzeń, a następnie zwiększa siłę sygnału nadawanego w ich kierunku. Dzięki temu rozwiązaniu router zapewnia stabilność połączeń i wysoką wydajność.

Technologia MU-MIMO 3X3 dodatkowo zwiększa skuteczność połączeń i optymalizuje wydajność całej sieci, wysyłając pakiety danych do trzech urządzeń jednocześnie.

Funkcja Airtime Fairness sprawia, że starsze urządzenia połączone z routerem nie obniżają prędkości sieci. Router wyposażono także w gwarantujące szybkie połączenia przewodowe cztery gigabitowe porty LAN oraz jeden gigabitowy port WAN.

Funkcja kontroli rodzicielskiej, a także sieć dla gości zwiększają bezpieczeństwo sieci bezprzewodowej. Korzystając z funkcji kontroli rodzicielskiej można na przykład zablokować niestosowne dla dzieci treści oraz ustawić dla nich limity dostępu do Internetu.

Podobnie jak w przypadku większości sprzętów od TP-Link konfiguracja oraz dostosowanie ustawień Archera A8 do potrzeb użytkownika są niezwykle proste. Dzięki bezpłatnej aplikacji Tether, dostępnej na urządzenia mobilne z systemem iOS oraz Android, cały proces trwa zaledwie kilka minut.

Specyfikacja techniczna urządzenia dostępna jest na stronie TP-Link.

Router Archer A8 objęty został 3-letnią gwarancją. Urządzenie jest dostępne w sieci sklepów Media Expert. Jego cena wynosi 199 zł.

***

TP-Link to jeden z największych dostawców produktów sieciowych dla sektorów SOHO i SMB. W swojej ofercie ma routery bezprzewodowe, przełączniki, transmitery sieciowe, wzmacniacze sygnału, karty sieciowe, kamery cloud, biznesowe punkty dostępowe, bezprzewodowe urządzenia zewnętrzne, będące niezawodnymi rozwiązaniami dla inteligentnego domu.

Kontakt: Joanna Dąbek | Grayling | e-mail: joanna.dabek@grayling.com | tel.: 607 104 852

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.