Toyota Leasing Polska wprowadziła elektroniczne podpisywanie umów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing Polska dbając o komfort swoich klientów, umożliwiła zawieranie umów leasingu i najmu za pomocą podpisu elektronicznego. Teraz dzięki platformie Autenti, podpisywanie umowy może odbywać się całkowicie online, w prosty i bezpieczny sposób.
Toyota Leasing Polska udostępniła nowy sposób podpisywania umów dotyczących finansowania pojazdów – teraz Klienci oprócz tradycyjnej metody w salonie, mogą to zrobić w 100% online z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Dzięki platformie Autenti, procesowanie i zatwierdzanie dokumentów jest jeszcze prostsze i szybsze.
Aby podpisać umowę leasingu bądź najmu online, klienci nie muszą martwić się o posiadanie własnego certyfikatu cyfrowego do podpisu elektronicznego – Toyota Leasing wystąpi w ich imieniu o przyznanie jednorazowego certyfikatu transakcyjnego. Jeśli umowa nie wymaga innych dokumentów, takich jak np. oświadczenie współmałżonka, proces online związany z podpisaniem i zawarciem umowy, będzie mógł trwać zaledwie kilka minut.
- W pełni zdigitalizowany proces zawierania umów leasingu bądź najmu to odpowiedź na oczekiwania naszych Klientów, którym chcemy zapewnić nowoczesne i atrakcyjne usługi, dbając jednocześnie o ich komfort i bezpieczeństwo. Wdrażając kolejne cyfrowe rozwiązania, skupiamy się na tym, aby były one intuicyjne, funkcjonalne i łatwo dostępne. Takim narzędziem jest właśnie e-podpis w Toyota Leasing – podkreśla Dawid Turkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Klienci mogą korzystać z elektronicznego podpisywania umów zarówno w przypadku aut nowych, jak i używanych finansowanych w leasingu standardowym lub KINTO One.
Więcej informacji na temat e-podpisu znajduje się na stronie:
https://www.toyotaleasing.pl/leasing-online
Informacja o banku i firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.