Komunikaty PR

Toyota Leasing Polska: Standard Leasing z odroczeniem spłaty

2020-05-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Leasing Polska reagując na trwającą pandemię koronawirusa, wprowadza na rynek nowy wariant finansowania aut firmowych. Przedsiębiorcy wybierający Standard Leasing z odroczeniem spłat, otrzymają finansowanie od zaraz, a przez pierwsze 3 miesiące zapłacą jedynie 1% raty miesięcznie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu firm dotkniętych efektem panującej pandemii koronawirusa, Toyota Leasing Polska wprowadził ofertę atrakcyjnego finansowania aut firmowych. Standard Leasing z odroczeniem spłaty, ma na celu ułatwienie przedsiębiorcom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej działalności gospodarczej.

Ze Standard Leasingu z karencją mogą skorzystać obecni i nowi klienci Toyota Leasing Polska, a także uczestnicy programu Toyota More. Produkt dotyczy umów leasingu zawieranych na okres do 60 miesięcy, przy wpłacie własnej korzystającego w wysokości min. 20 % ceny pojazdu. Klienci przez pierwsze 3 miesiące zapłacą tylko 1% raty regularnej miesięcznie. Dopiero 4-ta z kolei rata będzie standardowej wysokości.

Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek leasingowy z Dealerem. Po przesłaniu dokumentów firmy oraz dokumentów finansowych, klient otrzyma decyzję leasingową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.

Oferta Standard Leasingu może się łączyć z promocyjnym Leasingiem 101% na modele Toyoty PROACE i PROACE CITY oraz atrakcyjnym finansowaniem Lexusa UX, NX, IS, ES z rocznika 2019 w Leasingu 100,1%.

- Oferta leasingu z odroczeniem płatności to atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich klientów firmowych, którzy potrzebują nowego auta, ale jednocześnie nie chcą w tym trudnym czasie angażować większych środków. Wariant tej formy finansowania może wesprzeć wielu przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu, pozwolić na zachowanie stabilności finansowej oraz rozszerzyć możliwości działania firmy – mówi Dawid Turkowski, TFMS and Leasing Product Manager w Toyota Leasing Polska.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie Biuro prasowe
2024-04-30 | 10:42

Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie

Widoczne jak w wideorejestratorze Kamera samochodowa Mio MiVue C590 może poszczycić się zastosowaniem sensora Sony premium STARVIS. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się jasnymi i
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja OMODA&JAECOO na rynkach Europejskich. Polska istotnym elementem ekspansji
2024-04-30 | 01:00

OMODA&JAECOO na rynkach Europejskich. Polska istotnym elementem ekspansji

OMODA&JAECOO ma utworzyć na rynkach europejskich około siedmiu spółek zależnych w różnych krajach UE, w tym również w Polsce. Na pozostałych rynkach sieć ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.