Komunikaty PR

TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ

2020-07-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Financial Services skupiająca w swoich strukturach finansowe spółki Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska, wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych. Rebranding jest częścią globalnej transformacji Toyoty - z producenta samochodów w dostawcę szeroko rozumianej mobilności, także w zakresie usług finansowych marki.

Toyota Financial Services (TFS) wprowadza nową identyfikację wizualną, na którą składa się projekt nowej wersji logotypu firmy oraz typografii. Nowy design to element globalnego rebrandingu Toyoty, który został opracowany z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których Toyota oraz jej spółki zależne pozyskują w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług mobilnych. Identyfikacja wizualna pozwala zachować klarowność oraz  spójność wszelkich materiałów graficznych zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach.

Rebranding Toyoty oraz wszystkich submarek wprowadzany w Europie został opracowany z myślą o przejrzystości i prostocie i opiera się na czterech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów i jednostek biznesowych.

Nowe logo marki Toyota otrzymało dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego „Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. Podstawowe logo tworzy bazę dla poszczególnych logotypów submarek, do których dodawane są nazwy konkretnych jednostek biznesowych, tj. Toyota Financial Services, Toyota Insurance Services, Toyota Professional, Toyota Business.

- Nowa koncepcja wizualna została znakomicie przystosowana do przestrzeni cyfrowej, ale jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym. Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach naszej komunikacji. Nowy design ułatwi nam dotarcie do klientów na wielu różnych płaszczyznach kontaktu z marką. Sygnalizujemy w ten sposób, nasze intensywne prace w ramach globalnego projektu Mobility – mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank i Toyota Leasing (TFS).

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Po ludzku o PIT-8C Biuro prasowe
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają
Finanse Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
2025-02-25 | 15:30

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?

Wraz z rosnącą popularnością kryptowalut, coraz więcej osób decyduje się na inwestowanie w te cyfrowe aktywa. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku niesie ze sobą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.