Toyota Bank udostępnił płatności Google Pay


Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty usługę Google Pay. Dzięki temu, klienci posiadający dowolną kartę płatniczą wydaną przez Toyota Bank mogą w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów przy pomocy telefonu. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej autoryzacji, to kolejny krok w kierunku rozwoju usług związanych z mobilnością.
Klienci Toyota Bank, mogą teraz szybko, wygodnie i bezpiecznie płacić telefonem za pomocą aplikacji Google Pay. Umożliwia ona zarówno płatności zbliżeniowe w punktach handlowo-usługowych, jak i zakupy internetowe – zamiast podawać dane do płatności, można błyskawicznie zapłacić kartą w usłudze Google Pay na urządzeniu mobilnym.
Płatności Google Pay, to niezwykle popularne i wygodne rozwiązanie płatnicze, dla posiadaczy telefonów z systemem Android. Aktywowanie usługi jest bardzo proste – należy pobrać i zainstalować dedykowaną aplikację ze sklepu Google Play, następnie dodać kartę, której chcemy używać. Sam proces podłączenia karty do Google Pay jest również niezwykle intuicyjny. Po jego zakończeniu Klient nie musi już wyciągać portfela i szukać odpowiedniej karty. Aby dokonać płatności, wystarczy że wybudzi swój telefon i zbliży go do terminala. Nie jest wymagane nawet uruchamianie aplikacji, a potwierdzenie płatności wyświetlane jest na ekranie praktycznie natychmiast.
- Koncentrujemy się na wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań ułatwiających Klientom korzystanie z naszych produktów. Wprowadzanie usług płatności mobilnych, jest naturalną reakcją na trendy związane z digitalizacją usług bankowych oraz wpisuje się w obecne zalecenia rezygnacji z płatności gotówkowych, na rzecz zbliżeniowych - mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska. - Z uwagi na większy udział w rynku urządzeń z systemem Android, w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się na Google Pay. Jednak już niebawem udostępnimy także usługę Apple Pay. Jednocześnie, będziemy rozwijać naszą autorską aplikację Tankuj Korzyści, do której planujemy dodać możliwość płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkingi, autostrady oraz inne usługi związane z mobilnością - dodaje.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.